Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu läser jag igenom inköpssmset jag just skickade till mig mor...
Nutella, ostbågar, rostbröd och våffelmix. Jag är himla bra på att roa mig när jag är sjuk..
Just nu sitter jag och försöker tvinga mig själv upp ur soffan för att fixa lite gröt. Jag är så laaaat efter att jobbat hela dagen och det blir inte bättre av att jag är ledig i morgon
Just nu pratar jag med mitt ex på fb och försöker få fram att jag inte tänker bestämma att vi ska gå på TN ihop.
Det skulle ju verkligen underlätta att hitta en ny flirt...
Sen lär det sluta med att jag blir lite lagom berusad på förfesten på lördag och sedermera tycker att det är en ypperlig idé att hänga med honom. Suck.
Och förutom att vara grinig på mitt ex som försöker ge mig så dåligt samvete som möjligt för att jag inte till 100% kan säga att jag ska spendera hela lördagen med honom...
Så sitter jag just nu (efter att ha sett bilder på dressyrforumet) och smådrömmer lite om att få prova att rida en väldigt fin häst som heter Anna på en bana någon gång. (Bara så du vet, Stormkast )
Den här väldigt fina hästen som häromdagen blev så förbannad när jag ville att hon skulle fatta galopp ur en bakdelsvändning att hon resten av passet inte ens tänkte skritta rakt på spåret och bockade så fort jag krävde något av henne? Samma fina häst som jag fick jaga i 40 minuter idag innan jag fick in henne från hagen?
Men ja, ofc! Jag röstar för en helg med bana den ena dagen, uteritt på överpigg travare och överpigg arab den andra dagen! (Ska bara fixa de där 2600 som det numer kostar att ha ridhuskort efter en gullig liten höjning, mutter mutter, håller tummarna för snälla julklappar bestående av $$$, mutter)
Just nu dricker jag varm choklad med vispgrädde och installerar Dishonored. Spännande.
Just den! Även jag har ju medlemskap i Bruna Märrars Fanclub
Det tycker jag låter ypperligt! Håller också tummarna för en massa $$$ i julklapp. Både för mig och dig. Och de där vinstlotterna kan få dyka upp också!
Just nu ska jag återigen komma in Metro 2033 (boken) och dricka mera te. (detta kan även inkludera vidare bekantskap med nutellaburken)
Just nu sitter jag och tittar på någon komedi med en kasst animerad utomjording för att jag såg Bill Hader i bild, ahmahgahd typ. (och ja, Simon Pegg är ju med också så det är väl lite värt det mer än för ögongodiset också)
Jag skrev uppesittarkväll och började minuten efter gäspa hysteriskt. Så det gick ju bra.
Just nu ligger jag alltså i sängen och ska försöka läsa lite.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...