Funderar på vad jag har för bevis för mina pengar på banken? Om allt nätverk skulle utsättas för sabotage?
Hm kan du ha fått något årsbesked från banken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på vad jag har för bevis för mina pengar på banken? Om allt nätverk skulle utsättas för sabotage?
Man får väl inte det på papper längre?Hm kan du ha fått något årsbesked från banken?
Skriva ut?Man får väl inte det på papper längre?
Ja men jag menar allmänt. Det skulle bli kaos? Man kan ju inte hålla på att skriva ut så fort man får in eller använder pengar.Skriva ut?
Det är så sant! Jag har tyvärr inget svar på det utan antar att pengarna försvinner vid större problem.Ja men jag menar allmänt. Det skulle bli kaos? Man kan ju inte hålla på att skriva ut så fort man får in eller använder pengar.
Jag hade lätt köpt sidepullHjälp! Vinstlott!
På postkodlotteriet vann jag tre grejer jag kan välja från en lista med handdukar, orreforsglas o vaser, tidningsprenumerationer å lite annat småjox. Eller 170 kr per lott. Är egentligen varken i behov, eller sugen på nån av vinsterna, men glasgrejerna är värda mer än 170 kr st. Ska jag ta grejerna å försöka sälja dem, eller ta pengarna, och köpa ett sidepull för 543 kr som jag vill ha? Räcker ju nästan...
Att ta pengarna är förmodligen det säkraste kortet. Även om glasprylarna i teorin är värda mer är det långt ifrån säkert att du lyckas sälja dem för den summan.Hjälp! Vinstlott!
På postkodlotteriet vann jag tre grejer jag kan välja från en lista med handdukar, orreforsglas o vaser, tidningsprenumerationer å lite annat småjox. Eller 170 kr per lott. Är egentligen varken i behov, eller sugen på nån av vinsterna, men glasgrejerna är värda mer än 170 kr st. Ska jag ta grejerna å försöka sälja dem, eller ta pengarna, och köpa ett sidepull för 543 kr som jag vill ha? Räcker ju nästan...
Fullt rimligt!Om det är rimligt att (nästan) endast sova och motionera hunden en ledig dag.
Trött lördag.
Om jag är tillräckligt sugen på godis eller god glass och någon sorts färdigmat för att det ska vara värt att gå och handla.
Håller verkligen med.Fullt rimligt!
Samma har en teori om att det är hur veken är placerad...Varför värmeljus som tänds på samma bord samtidigt brinner olika länge?
Du menar i tillverkningen? Det ska jag kolla nästa gång!Samma har en teori om att det är hur veken är placerad...
Japp, det menar jagDu menar i tillverkningen? Det ska jag kolla nästa gång!
Håller verkligen med.
Då tänker jag gå efter att ni har rättFullt rimligt!
Jag tycker den är steriotypisk och rätt jobbig. Funkofobosk vet jag väl inte dock.Om The Good Doctor är en bra serie och skildrar sin autistiska huvudkaraktär på ett bra sätt. Funderar på att börja titta men vill inte om det mest är funkofobi och stereotyper.
Åh okej, synd. Tänkte att det kanske kunde vara något. Önskar man kunde få facit i förväg på om man kommer gilla något eller inte.Jag tycker den är steriotypisk och rätt jobbig. Funkofobosk vet jag väl inte dock.