De har ju en liten klack. Men jag föredrar platta skorHur det funkar med remmen vet jag inte, men de ser väldigt jobbiga ut att gå i pga HELT platta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har ju en liten klack. Men jag föredrar platta skorHur det funkar med remmen vet jag inte, men de ser väldigt jobbiga ut att gå i pga HELT platta....
Mosa Rölleka. Håll mot bettet. Växtsaft hjälper även mot nässelbett. Groblad, kvickrot - allt som färgar av sig.Tack för påminnelsen om Salubrin.
Har funderat några dagar om vad jag har hemma som kan minska det eviga kliandet från broms och myggbett. Kanske kan komplettera med lite Aloevera också på det.
Alltså jag menar platta ovanpå - mot foten....De har ju en liten klack. Men jag föredrar platta skor
Alltså att det är en rem över?Alltså jag menar platta ovanpå - mot foten....
Nej, att själva sulan är platt på ovansidan - mot fotens trampdyna. Jag hade blivit väldigt trött i fötterna, tror jag, av att inte ha något stöd för hålfoten.Alltså att det är en rem över?
Nej, att själva sulan är platt på ovansidan - mot fotens trampdyna. Jag hade blivit väldigt trött i fötterna, tror jag, av att inte ha något stöd för hålfoten.
Och det är precis det jag menar med att jag föredrar platt sula. Hålfotsstöd = hålfotsdöd för migNej, att själva sulan är platt på ovansidan - mot fotens trampdyna. Jag hade blivit väldigt trött i fötterna, tror jag, av att inte ha något stöd för hålfoten.
Detta fick mig att googla travbanor.Varför Vaggeryds travbana är 1004 meter
Varför fyra meter extra liksom
1000 m är väl det vanligasteDetta fick mig att googla travbanor.
Såg att Solänget också är 1004m.
Såg även att vissa banor bara är 800m. Trodde alla var 1000 m. Eller ja däri kring iallafall.
Var det något särskild som föranledde denna fundering?Om jag är helt knäpp eller inte!
Mitt val att gå på två pass efter varandra på friskis.Var det något särskild som föranledde denna fundering?