Just nu funderar jag pÄ...

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
NĂ€r kommer de andra hundkursdeltagarna med sin hund? Vi börjar 17. Varken jag eller hund vet riktigt vad vi ska göra av oss 🙄. Men klockan Ă€r snart fem sĂ„.

Jag fick en frĂ„ga i vilket land fotbolls em spelas i Ă„r. Jag svarade Storbritannien nĂ€r majoriteten av alla andra svarat England. England Ă€r vĂ€l inget land? đŸ€”

Jag fick en frĂ„ga i vilket land fotbolls em spelas i Ă„r. Jag svarade Storbritannien nĂ€r majoriteten av alla andra svarat England. England Ă€r vĂ€l inget land? đŸ€”
Terminology-British-Isles-United-Kingdom-Ireland-Great.webp

Men rĂ€knas det som ett land? NĂ€r jag försöker söka sĂ„ stĂ„r det pĂ„ vissa stĂ€llen att det Ă€r ett eget land och pĂ„ andra att det Ă€r en riksdel i UK đŸ€·â€â™€ïž
I fotbollssammanhang Àr England ett land. Sen anvÀnder ju mÄnga ffa svenskar England som synonymt för Storbritannien, i andra sammanhang och dÄ felaktigt alltsÄ.
Men i fotbollen Ă€r det skottar och walesare och alla andra mot England 😁

JadĂ„, det gjorde det! Det Ă€r en "hĂ€rma-kurs" och Ă€ven om polletten inte trillat ner riktigt Ă€n sĂ„ Ă€r bĂ„da deltagande hundar vĂ€ldigt mĂ„na om att försöka göra det vi ber omâ˜ș.

Kommer nog vara superroligt att fortsÀtta jobba med om vi fÄr till det!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlÀttar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för lÀnge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 020
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstÄs göra/ge nÄgot lite extra nÀr hon nollar. Vi Àr inne pÄ nÄgon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & SjÀl Visst Àr vi nÄgra vinterbadare hÀr? Vore kul att ha en trÄd för det (hittade ingen nÀr jag sökte sÄ tror inte det finns nÄn?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & SjÀl Först sÄ vill jag pÄ peka att dethÀr Àr kÀnsliga Àmnen sÄ ni kan ju tÀnka pÄ det bÄde om ni ska lÀsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket Ă€r ert favoritgodis?
  • Gravid som "Ă€ldre"