à t ju middag bara tvÄ timmar innan dessHaha Tur att den smakade okej ÀndÄ. DÀremot Àr ju rostbröd kanske inte det allra mest mÀttande som finns.
SÄ nu ska jag förhoppningsvis klara mig till imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à t ju middag bara tvÄ timmar innan dessHaha Tur att den smakade okej ÀndÄ. DÀremot Àr ju rostbröd kanske inte det allra mest mÀttande som finns.
Tur hemmagjorda saker inte har bÀstföredatum. HÀr finns det bara hemma gjort sylt saft marmelad och gelé.Jag har Àtit rostbröd med bregott och marmelad
Marmeladen gick ut mars 2020 men den smakade marmelad
Marmelad behöver egentligen inget bÀst före datumTur hemmagjorda saker inte har bÀstföredatum. HÀr finns det bara hemma gjort sylt saft marmelad och gelé.
Men i marmelad Àr det typ mer socker Àn annat sÄ det Àr nog ingen fara. Har det inte möglat sÄ.
NÀ det Àr ju socker i. Mycket...Marmelad behöver egentligen inget bÀst före datum
Gick det bra ?NÀr kommer de andra hundkursdeltagarna med sin hund? Vi börjar 17. Varken jag eller hund vet riktigt vad vi ska göra av oss . Men klockan Àr snart fem sÄ.
Ja? England Àr ett land i UK?Jag fick en frÄga i vilket land fotbolls em spelas i Är. Jag svarade Storbritannien nÀr majoriteten av alla andra svarat England. England Àr vÀl inget land?
Jag fick en frÄga i vilket land fotbolls em spelas i Är. Jag svarade Storbritannien nÀr majoriteten av alla andra svarat England. England Àr vÀl inget land?
Men rÀknas det som ett land? NÀr jag försöker söka sÄ stÄr det pÄ vissa stÀllen att det Àr ett eget land och pÄ andra att det Àr en riksdel i UKJa? England Àr ett land i UK?
I fotbollssammanhang Àr England ett land. Sen anvÀnder ju mÄnga ffa svenskar England som synonymt för Storbritannien, i andra sammanhang och dÄ felaktigt alltsÄ.Men rÀknas det som ett land? NÀr jag försöker söka sÄ stÄr det pÄ vissa stÀllen att det Àr ett eget land och pÄ andra att det Àr en riksdel i UK
JadÄ, det gjorde det! Det Àr en "hÀrma-kurs" och Àven om polletten inte trillat ner riktigt Àn sÄ Àr bÄda deltagande hundar vÀldigt mÄna om att försöka göra det vi ber om.Gick det bra ?
Det Àr fÀrgen som gör det.Varför vattenmelon Àr godare Àn honungsmelon.
Rimlig frÄga, honung Àr ju annars godare Àn vatten.Varför vattenmelon Àr godare Àn honungsmelon.
Tycker vattenmelon Àr den enda goda melonen, hur frestande alla de andra melonernas namn och skal Àn mÄ verka. Honeydew liksom, lÄter ju som att det ska smaka daggdroppe som en Àlva dansat pÄ en sommarmorgon.Varför vattenmelon Àr godare Àn honungsmelon.
Ja det mÄste ju nÀstan vara det! Dessutom Àr den roligare att tugga pÄ.Det Àr fÀrgen som gör det.