Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Ja, jag har alltid ätit från den knöcklade änden men trodde bara det var folien det var skillnad påNja egentligen inte. Den ena änden viks ju in lite mer. Mitt favoritställe knöcklar folien i den ände som ska vara uppåt. Himla bra.
Jag upplever den ena änden mer brödig. Men jag minns ju aldrig vilken som är vilkenJaha. Ja, jag har alltid ätit från den knöcklade änden men trodde bara det var folien det var skillnad på
NEJ!!Jag tänkte mig inte för och fryste in halvtinade räkor på nytt igår. Det står väldigt tydligt på påsen att tinade räkor ej får frysas på nytt. Nu funderar jag på om de var tillräckligt tinade för att det ska gälla eller om jag törs äta dem ändå.
Då tänker jag inte äta demNEJ!!
Håller med @tanten ! Tanter mot brutna fryskedjor!Då tänker jag inte äta dem
NEJ!!
Inhalera glassen!Hur man äter en 88 utan att spilla nöt bitar
Nötter i lungornaInhalera glassen!
Det ska egentligen vara wowman alltså en fantastisk människaJag funderar på vem som "kom på" man och woman. Vad är wo-man? Varför?
aha!Det ska egentligen vara wowman alltså en fantastisk människa
Rumstemperatur.Vill man minimera risken så ska man låta bli. Men annars beror det också på hur de kom till ”halvtinat”-status. Var det genom varsam upptining i kylskåp är risken minimal för problem med återfrysning, utom för konsistensen.
Har de legat framme och tinat i rumstemperatur eller i mikro skulle jag avstå. Bakterietillväxt kan gå riktigt snabbt, och det räcker att det är delar av produkten som det sker i för att det ska vara dåligt.
Omöjligt!Hur man äter en 88 utan att spilla nöt bitar