Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är vidriga!Är det bara jag som tycker att pappsugrören är äckliga? De blir ju blöta och soggiga snabbt! Jag försöker undvika sugrör helt om det inte finns annat än papp.
Kan det vara någon typ för deras önskade kundmålgrupp?Att en typfamilj med barn i Sverige enligt SEB har en månadsinkomst på 65000 kr att disponera efter skatt. Vilket då kräver att man har en lön på sådär 43000 kr brutto vardera. Vilket jag trodde var en bra bit över medellön och dessutom brukar ju typiska barnfamiljer dessutom gärna jobba lite mindre än heltid.
Hur går det ihop sig?
De flesta brukar stänga lite tidigare.Något så trivialt som om affärerna har öppet som vanligt imorgon.
TackDe flesta brukar stänga lite tidigare.
Känns spontant lite hittepå.Tittade lite på en Bond film Tid för hämnd
En människa stängs in i en tryckammare blir alldeles uppblåst alltså som en gummidocka och sen spricker han
Kan det verkligen gå till så?
Har det hänt någon stackare?
Tack för påminnelsen!Undrar var jag gjort av alla mina tusen sandaler. Minns att jag lade dem i en påse i en stor resväska, men sen dess har jag visst flyttat på dem igen???
Undrar var jag gjort av alla mina tusen sandaler. Minns att jag lade dem i en påse i en stor resväska, men sen dess har jag visst flyttat på dem igen???
Eller hur! Minns ju att jag såg dem…förra åretVarje sommar! Varför gömmer de sig varje sommar när man ska plocka fram dem?
I den ena änden.I vilken ände öppnar man egentligen en falafelrulle?
De är väl likadana i båda ändarna?I vilken ände öppnar man egentligen en falafelrulle?
Nja egentligen inte. Den ena änden viks ju in lite mer. Mitt favoritställe knöcklar folien i den ände som ska vara uppåt. Himla bra.De är väl likadana i båda ändarna?
Nä, jag har lagt märke till att det är skillnad. Ena änden är platt, andra spetsig.De är väl likadana i båda ändarna?