Varför jag åt så mycket till lunchen, är proppmätt nu å ja vet mycket väl att det blir så men ändå. Borde inte. Kan knappt dricka vatten utan att det blir jobbigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du med kan?Varför kan jag inte sjunga och dansa?
Det är inte så att jag inte försökt menar jag. Det bara går inte.
Att det låter bra än hellre och gärna i nån slags takt. Jag älskar att sjunga men är totalt värdelös, kan inte hålla tonen eller nåt. Varför är det så?Vad menar du med kan?
Mvh sjunger hellre än bra
Ja precis! Tänkte det var onödigt att namnge henne dockAnna-Maria Fredholm? Jag höll på att bli komplett tokig senaste världscupfinalen när hon på sitt beskäftigt självsäkra sätt presenterade den ena hästen efter den andra med "det är en hingst" (uppenbart fel).
Annabelle? Det är en hingst. Havanna? En hingst. (det var minst en till, troligen två som jag inte kommer ihåg nu) Men när hon malde vidare med "Isabelle Werth rider Weihegold. Det är en hingst" (och jag stod upp och skrek av irritation NEJ DET ÄR FÖR I HELVETE OCKSÅ ETT STO!) så fick i alla fall Gunilla Byström äntligen nog och rättade henne.
Jag skulle också väldigt gärna vilja sjunga bra! För (mina egna öron ) låter det rimligt okej i toner jag klarar, men kan varken sjunga höga eller låga toner utan att rösten bryts.Att det låter bra än hellre och gärna i nån slags takt. Jag älskar att sjunga men är totalt värdelös, kan inte hålla tonen eller nåt. Varför är det så?
Haha men visst är det orättvist!Jag skulle också väldigt gärna vilja sjunga bra! För (mina egna öron ) låter det rimligt okej i toner jag klarar, men kan varken sjunga höga eller låga toner utan att rösten bryts.
Jag gillar att sjunga högt när jag dammsuger . Då hörs det inte lika mycket om det blir falskt.
Och jag hade visst inget svar på din fundering
Nu måste jag nog leta upp en bild på en bmw!Varför BMW har ett så argt uttryck i fronten.
Jag hörde nyligen av en musiklärare att forskning visar att om föräldrarna sagt när man var barn att de själva var omusikaliska så tror man själv också att man är omusikalisk. Men det går att öva upp.Att det låter bra än hellre och gärna i nån slags takt. Jag älskar att sjunga men är totalt värdelös, kan inte hålla tonen eller nåt. Varför är det så?
Lite som det där om att föräldrarna är akademiker så är chansen större att barnet blir det. Klassiker.Jag hörde nyligen av en musiklärare att forskning visar att om föräldrarna sagt när man var barn att de själva var omusikaliska så tror man själv också att man är omusikalisk. Men det går att öva upp.
Håller med, pinsamt dåligt ibland. Skriv som det är bara.Hur man kan förmedla till SVTs sportredaktion att de borde byta ut journalisten som kommenterar all hoppsport utan att låta som ett troll…
(Tycker hon är enormt irriterande och kan alldeles för lite för att ha jobbat med att kommentera ridsport i så många år, och dessutom pratar som att hon kan jättemycket.)
Skriv under för mig också i så fall!Kanske får bifoga alla inlägg som ni svarat här i tråden
Kanske får bifoga alla inlägg som ni svarat här i tråden
Därför tittar jag sällan på ridsport längre jag står inte ut med henne som kommentatorDu får mer än gärna citera mitt (som jag anser befogade) raseriutbrott eller kärnan i det, jag har för mig att jag skrev en något mer återhållsam version på SVT-sportens Facebook då men fick inget svar så de kan gott påminnas om det. Jag kan erbjuda mig att kolla om sändningen bara för att verifiera hur många gånger hon sa fel utöver de tre nämnda. Ska hon kommentera VM senare i år så måste jag ev. stänga av ljudet.
Detta är ju ändå konkreta faktafel på en så extremt elementär nivå så det tycker jag inte man ska känna sig som troll för att man påpekar sakligt. Och som sagt hade det gällt en mansdominerad sport/sport som följs främst av män så hade det aldrig någonsin accepterats eller fått fortgå.
Rent socker tror jag, högst ovetenskapligt.Vad för typ av mat kroppen förbränner mest av själv. Alltså som generar minst kiss/bajs?
Därför tittar jag sällan på ridsport längre jag står inte ut med henne som kommentator
Hon har ändå kommenterat ganska många år nu men det verkar ju inte bli bättre hör jag