Just nu del VIII

Just nu känns det lite surt att jag måste sitta hemma och plugga istället för att se mina kompisar spela på jazzfestivalen ikväll, men men... så går det när man inte tar tag i plugget i tid! :arghh::down:

Just nu stör jag mig på att jag har noll och ingen matlust idag.
Inte sugen på någonting alls överhuvudtaget :yuck: Ändå är jag hungrig :cautious:

just nu är jag för stressad och ångestfylld för att kunna ta tag i de saker som gör mig stressad och ångestfylld. :):):) hatar också att det är fredag imorgon då mina fredagar mestadels består av utskällningar, självkritik och prestationsångest. :heart

Just nu funderar jag på att eventuellt skippa morgondagens halloweenjippo.. men tänk om jag missar något superkul? :nailbiting:

Jag beställde precis glass för 400kr. Verkligen rätt sak att göra efter att jag konstaterat att vågen här hemma visar väldigt mycket mer än vad den gjorde i somras :P (Jag ska dock inte ha all glass, hälften ska morsan ha.)

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 784
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar