Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag så jäkla glad över att jag gjorde flertalet kullerbyttor på gycklarträningen!! Har inte gjort kullerbyttor på säkert femton år, vilket känns i kroppen just nu :P
sov så jäkla gott att killen väckte mig med en massa pussar , jag sov bara till 1030 tills han väckte mig ! tror jag är rätt trött psykiskt som fysiskt nu ! polera en massa bilar och ska tänka till lägga upp jobben till dom andra på jobbet med när chefen är borta
Hundavel & Ras Exakt så, bara att hitta någon som kan hantera en krävande hund och en sådan som dessutom bor långt ute på landet, sen allt det andra...
Hundavel & Ras Jag sager fortfarande att en Norwich Terrier skulle passa dig bra. Stadiga sma hundar som pa grund av sina korta ben inte riskerar att...
Hästmänniskan Jag tror också att vi har helt olika värderingar i vad som menas när man säger "allroundhäst", det syns även i @Stergos inlägg ovan. :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.