Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!Just nu (har jag en paus men annars) syr jag, kollar på dokumentären "7 dagar" och är sjukt nervös inför min jobb-intervju jag har i morgon; en timme över telefon!
Vad har hänt?Suck, suck, suck, suck
Åh stackare, blir dina händer också vita. Det blir mina efter att de nått "isbit" stadiet. *brrrr*Lyssnar på Miriam bryant och fryser som en jäkla tok!
Mina händer är som isbitar
Ja och alldeles iskalla. Ska man behöva sitta med vantar på vid datorn?Åh stackare, blir dina händer också vita. Det blir mina efter att de nått "isbit" stadiet. *brrrr*
Jag måste ha handledsvärmare, annars ser de snart ut så här (även känt som vita fingrar/rayneuds fenomen):Ja och alldeles iskalla. Ska man behöva sitta med vantar på vid datorn?
Hela jag blir kall när jag suttit en stund, jag är en riktig fryslort verkligen
Aj! Det där såg smärtsamt utJag måste ha handledsvärmare, annars ser de snart ut så här (även känt som vita fingrar/rayneuds fenomen):
Låter som vi har liknande, nja smärtsamt är det inte, tappar känseln totalt. De blir mer röda när blodet kommer tillbaka i fingrarna.Aj! Det där såg smärtsamt ut
Så blir inte jag, vitare än vanligt men inte sådär röd. Däremot blir fingrarna stela som fasen