Just nu del VIII

Just nu sitter jag på jobb. Första jobbnatten för mig någonsin och nu börjar man bli trött.. Tur jag har en celsius i kylen!

Just nu trycker jag i mig choklad i ett försök att dämpa frustrationen över att vara inne i en period då allt bara verkar gå käpprakt åt..

Just nu bläddrar jag igenom lååånga listor med namn på my little ponies, eftersom att jag fått för mig att jag bara MÅSTE dela artistnamn med en My Little Pony. :idea::cool:

Just nu skriver jag flöjtnoter till spelmusik, försöker iaf... jädra notprogrammet vägrar samarbeta med mig :arghh::banghead:

Just nu är jag så jävla glad över att ha knäppt medelålders, trångsynta människor på näsan genom att trycka upp deras svaga och dåligt genomtänkta åsikter och argument dit solen aldrig skiner...!!

Just nu bläddrar jag igenom lååånga listor med namn på my little ponies, eftersom att jag fått för mig att jag bara MÅSTE dela artistnamn med en My Little Pony. :idea::cool:
Åååh vilken bra idé!!! Vad för slags artist är du?
Du måste skriva sedan vilken My Little Pony det blev!!

Jag tycker inte om det där nya sättet de ritar ponnyerna på de såg bättre ut när jag var liten.

Åååh vilken bra idé!!! Vad för slags artist är du?
Du måste skriva sedan vilken My Little Pony det blev!!

Jag tycker inte om det där nya sättet de ritar ponnyerna på de såg bättre ut när jag var liten.

Gör någon form av synth/drömpop! Experimenterar mycket fortfarande, har inte riktigt hittat min grej än, men pop är det iaf! :p Och nä, jag gillar inte heller de nya ponnysarna!! :angel: Därför väljer jag helst en ponny från Generation 1, eller kanske 2 :)

Just nu så borde jag läsa till morgondagens litteraturseminarium, men istället så dricker jag Bravo Boost och är fånigt glad över att min senaste inlämningsuppgift fick så tokigt bra återkoppling. :D :bump:

Just nu sjunger jag på en karaokeapp (smule sing) med en man i USA som är grym. Han låter precis som Elvis :D

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 931
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
232
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 766
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10