Just nu del V

Just nu håller vi på och gör oss klara för dagis. Glad över att barnen är påklädda och klara och sitter och äter frukost, kl är bara sju och det är bara ytterkläderna kvar. Skönt och slippa stressa

Just nu är jag på väg till stallet, och stör mig på Twitter pga. alla nånsin i historien när egna partiet ökar i opinionsundersökning: Hurra! We are the world!, och alla när egna partiet tappar: Osäkra mätningar! Humbug!

Och så har vi mig som sätter händerna för öronen och skriker "JAJA".

Just nu gungar jag babysittern så bebisen kan sova, det ska antingen gungas i babysittern eller rullas fram och tillbaka i barnvagnen på dagtid.

Just nu är jag precis klar med min morgon och ska cykla till UB för plugg. Så skönt att kunna ta en lugn morgon såhär på måndagen. Nu ska jag göra mitt bästa för att även resten av dagen ska bli bra.

Just nu sitter jag och har typ ångest för om jag ska svara på ett sms.. Gah!

Kortfattat: Jag är singel nu! (WOHOO!) På något sätt har en kille som mitt företag "jobbar för" fått reda på detta. Han är typ HUR JÄVLA SNYGG OCH GULLIG SOM HELST.
Jag slutade för 3h sen. Nu smsade han och fråga ifall jag vill äta något med han ikväll! HJÄLP MIG! :banghead:

Vi jobbar typ ganska nära, vilket gör saken en gnutta svårare. MEN HANS LEENDE ASSÅ. :o

Kortfattat: Jag är singel nu! (WOHOO!) På något sätt har en kille som mitt företag "jobbar för" fått reda på detta. Han är typ HUR JÄVLA SNYGG OCH GULLIG SOM HELST.
Jag slutade för 3h sen. Nu smsade han och fråga ifall jag vill äta något med han ikväll! HJÄLP MIG! :banghead:

Vi jobbar typ ganska nära, vilket gör saken en gnutta svårare. MEN HANS LEENDE ASSÅ. :o

Hjälp: Säg "Ja, vad trevligt!" :D

Just nu har jag precis skrivit ett inlägg i min blogg, fixat anmälan till hästens första officiella utställning, fixat hundens anmälan till sin första inofficiella utställning, blivit medlem i i SKKs cavalierklubb så jag kan ställa henne officiellt i sommar och nu ska jag byta om och åka och hämta ut min nya medicin. Mycket på G här :p

Just nu har jag Frankrikes bidrag i årets ESC på hjärnan.
Hur fan gick detta till, och var kan jag hitta en pistol och skjuta mig i huvudet?

Just nu äter jag lunch och ska sätta på diskmaskinen innan jag dimper ner i soffan ett tag. Inser att jag även borde sätta på tvättmaskinen, men kan hända jag är för lat för det.

Just nu går jag runt och har lite magont och är jättenervös utan att ens veta varför. Det kryddat med lite ångest. Diggar inte sådana dagar alltså

Just nu är detta jag.

funny-cartoon-hungry-girl-empty-fridge1.jpg

Dock med spel.
Jag har typ 300 spel på datorn och PS3:t, men DET FINNS INGET ATT SPELA OCH JAG HAR SÅ TRÅKIGT BUHU.

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och efter det blir det vänner. Sen borde väl mannen komma hem från jobbet någon gång.

Typ update. Han blir tvungen att stanna kvar på arbetsplatsen ett tag till. :arghh:
Så vi får ta käket en annan kväll ifall vi hinner... På något sätt blev jag jävligt besviken! Buuuuhuuu. :cry:

Jag tycker sällan att en människa är perfekt. Men han är nog fan ta mig det. :o

Just nu vill jag skjuta personen som står bakom H&Ms reklam där bruden åmar och mimar till Heart of Glass. Kan även tänka mig att skjuta modellen, samt inte minst artisten bakom den horribla covern. Sånt där är okej att göra med dålig musik, inte bra. Ju.

Just nu har jag precis satt mig ner i soffan efter jobb 6.45-16.30, stallet, resa ToR till Höör för att hämta dottern, Lotto-spel med dottern, nattning av dottern samt dusch av mig själv. Dessutom tittar jag på fotboll :love:

Just nu har jag diskat, skönt när man inte skjuter på det till morgondagen..funderar på att spela lite lego hobbit

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar