Just nu del V

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan efter en, som jag kallar det, dansk natt (= festa till tidigast 8 på morgonen) som inte lämnat mig bakis men dock helt stört trött. Kommer inte göras mycket produktivt denna dag.

Just nu lyssnar jag på Westlife. Hittade Grynets Show på Svts öppna arkiv. Typiskt bra grej med riktig nostalgitripp! :D

Just nu borde jag laga mat, dammsuga, duscha och torka håret. Men ääh, nej. Sms:ade Jonathan istället med en fråga om han tänka sig att masa sig från stan ut till mig på landet :p (Nej, Staffanstorp är väl inte riktigt landet men i hans värld är det tydligen så :cautious: )

Just nu försöker jag lägga mini som bara totalvägrar. Hela dan idag har varit allmänt jävlig. Inte hinner jag till affären och köpa choklad heller. Buhu.

Pms javisst

Just nu lyssnar jag på Green Days "Boulevard of Broken Dreams" och skäms en aning. Jag vet inte om jag delar Spotifys åsikt om vad som är punk och inte... :crazy:

Just nu har jag satt mig i soffan efter en heldag med shopping på ge-kås. Nu blir det kvällsmat och tv!

Just nu är jag just hemkommen från en lyckad dressyrlektion! :) Egentligen gick det väl inte perfekt, men det kändes så himla bra! :D Woohoo! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar