Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu ligger jag nerbäddad i soffan efter en, som jag kallar det, dansk natt (= festa till tidigast 8 på morgonen) som inte lämnat mig bakis men dock helt stört trött. Kommer inte göras mycket produktivt denna dag.
Just nu borde jag laga mat, dammsuga, duscha och torka håret. Men ääh, nej. Sms:ade Jonathan istället med en fråga om han tänka sig att masa sig från stan ut till mig på landet (Nej, Staffanstorp är väl inte riktigt landet men i hans värld är det tydligen så )
Just nu försöker jag lägga mini som bara totalvägrar. Hela dan idag har varit allmänt jävlig. Inte hinner jag till affären och köpa choklad heller. Buhu.
Just nu lyssnar jag på Green Days "Boulevard of Broken Dreams" och skäms en aning. Jag vet inte om jag delar Spotifys åsikt om vad som är punk och inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.