Just nu del V

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och dricker Pepsi max
Passar en väns hund medans hon är ute och rider så hon kommer väl snart på besök.

Just nu sitter jag på lobbyn i skolan och dricker kaffe och väntar på att en kompis ska sluta skolan för dagen så vi kan dra till Central park och sedan vidare för några glas vitt!

Just nu pratar jag med han-den-där-fina, som snällt avsätter sin fredagskväll åt att coacha mig medan jag skriver de debattanföranden jag har total panik över. Känner mig som ett retard och undrar wtf jag gett mig in i. Undrar om jag kan knarka sömntabletter, röka på samt dricka tre glas vin innan jag går upp på den där förbannade scenen? (obs skämt)

Just nu skriver jag återigen i den här tråden fast jag är "senior".
Och just nu är jag redan (!) nervös över att träffa dejten hemma hos henne för första gången nästa vecka. Tror någon (jag) har varit för mycket hemma i sitt eget bo på sistone... :meh:

Men självklart ska det bli alldeles underbart också :love:

Just nu känner jag mig så så så uttråkad, men tycker ändå att det känns skitjobbigt när kompisen frågar om jag är ledig ikväll!?:confused: Vill inte stanna inne hela kvällen, men känner mig för ful, ledsen och irriterande för att hitta på något.. :meh:

Just nu är jag genuint jävla upprörd och stressad över att någon tydligen benämnt mig som "en tjej med väldigt liberala åsikter". Jag är för helvetes jävlar inte liberal! Jag är tamigfan en av de mest konservativa och nationalistiska människorna jag vet. Det här är, fullt seriöst, cirka 50 gånger värre än när havererande invandrargäng på skola skrek slyna och kinesjävel åt mig. Jag kan leva med det, men att någon där ute påstår att jag är liberal................

Senast ändrad:
@Matmissbrukaren Kul, grattis! :banana:

*Kl*

Just nu är jag lite trött. Sov typ 3,5 timme inatt (tack Jonathan! :mad: ) och har sen jobbat 6.45-16 på psyk-avdelningen. Åkte sen direkt hem till Jonathan och eftersom han ska jobba 18-00.30 så åkte jag hem efter en dryg timme :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar