Just nu del V

Just nu mår jag skit. Fysiskt. Bör enligt vårdcentralen åka in till akuten men jag orkar inte bli så illa behandlad varenda jävla gång. Så jag avvaktar, och hoppas på något mirakel

Just nu är jag glad över att ha typ världens bästa jobb och att det är kvällsöppet och att jag fick stanna kvar och jobba till 18.30 i stället för att sluta 16. Och att det gör att jag inte hinner tänka så mycket på allt det andra. Och att jag har världens bästa kollegor och roliga arbetsuppgifter.

Just nu har jag precis ätit middag och kollar på Grey's anatomy. Har tapetserat ett tag men nu väntar vi med resten tills imorgon. Nästan halva rummet klart och det är dom lättaste väggarna kvar.

Just nu väntar jag på att min sambo ska läsa klart och ge feedback på min promemoria om handläggningstider inom svensk tingsrätt och dess effekt på det kontradiktoriska förfarandet. Älskar att ha en smart man. :D

Just nu kollar jag på tränings-videor på youtube och försöker peppa mig själv att ta tag i livet (dvs byta om, gå ut på en promenad, diska, köpa nötter). Är lite "besviken" pga hade hoppats att få sov-sällskap inatt, men ja ja, jag överlever ;)

MVH kär och tycker de 13 h tills vi träffas igen känns som ca 13 h för mycket. :0

Precis hemkommen från världens bästa jobb. Pumpat däcken på cykeln, kastat av mig uniformen och ska läsa ikapp mina skolarbeten till i morgon. I morgon är det resursdag (dvs genomgång av veckans skolgrejer) fram till lunch, sedan jobb igen.

Enda oron är vad jag ska fylla helgen med :nailbiting:

Just nu nattar jag en övertrött mini, ni anar inte vilka ljudnivåer en trött tvååring kommer upp i :p:eek:

Fick fotona idag som togs på stora sonen och hans fotbollslag förut :) så ska kolla igenom dem sen

Just nu kollar jag på top model, matar sonen med sin kvällsmat och hänger här.
Ska strax slänga dom i sängen.

Just nu förundras jag över att det inte finns något alls att se på tv ikväll!
Och hur ska jag då fördriva tiden i typ tre timmar innan jag kan lägga mig? Tänker då inte städa :p

Jag har världens i-landsproblem.

Jag känner helt och fullt för att åka till affären och köpa onyttiga saker att moffa i mig. Samtidigt som jag känner mig tjock och värdelös och INTE vill göra det. Och affären stänger om 30 min så jag måste typ bestämma mig nu. Eller nyss. :cautious:

Jag har världens i-landsproblem.

Jag känner helt och fullt för att åka till affären och köpa onyttiga saker att moffa i mig. Samtidigt som jag känner mig tjock och värdelös och INTE vill göra det. Och affären stänger om 30 min så jag måste typ bestämma mig nu. Eller nyss. :cautious:

Och jag vill hetsa en kladdkakesmet och spy upp den. Men varför det..
Åk inte till affären. Du kommer må så mycket bättre om du avstår. Funderar själv på att spola ner kakaon i toan eller nåt..

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar