Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det kan ju vara nog så jobbigt oavsett. Ska du förlora dig lite i choklad och bra filmer ett tag nu?
Men ÅH jag visste väl det! Men vem är bukefalisten jag tänker på då? En tjej som skulle resa runt i Södra Afrika och där träffade en snubbe, blev superkär och stannade kvar?Du har nog blandat ihop med mig någon annan, min skäggige herre är född i en liten stad i Västsverige.
Men ÅH jag visste väl det! Men vem är bukefalisten jag tänker på då? En tjej som skulle resa runt i Södra Afrika och där träffade en snubbe, blev superkär och stannade kvar?
Och ja - jag förväntar mig att du har stenkoll på alla bukefalisters liv!
Jag förlåter dig!Ledsen att göra dig besviken, rara du, men jag kan inte ge något vettigare svar än att det ringer en liten klocka någonstans om det där...
Jag förlåter dig!
Men shit vad irri alltså. Kan inte sluta fundera över vem det är, har nåt vagt minne av avataren men inte användarnamnet.
tillägg. Ha! Nu kom jag på det! @Mela99 är det jag under en vääääldigt lång tid har blandat ihop dig med
Liknande situation här... *suck*Just nu suckar jag över att jag inte är ett dugg trött eller avslappnad trots sömntablett för en timme sen....