Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag med ryggont och kan nästan svära på att det gick nån i hallen nyss.
Bara det att jag är själv hemma, måste ha blivit någon synvilla eller nåt.
Just nu lyssnar jag på hur väninnan entusiastiskt kommenterar hur tjocka vader någon i Eurovision har, medan jag själv spelar Minecraft. Skrek precis så högt pga. creeper att hela Falun förmodligen hörde mig.
Jag har de senaste två dagarna:
1. Jobbat
2. Gått i skolan
3. Borstat på och busat med fåren
4. Ridit
5. Genomfört en tidningsintervju
6. Åkt till min gamla gymnasieskola
7. Tittat färdigt på hela andra säsongen av Suits
8. Bakat scones
Just nu sitter jag och funderar på att laga lunch. Har skickat in 2 arbetsuppgifter, samt pratat med min lärare i engelska så mycket plugg har det blivit redan idag. Påbörja The Hobbit under dagen hade jag tänkt.
Just nu fantiserar jag om att köra en specifik individs huvud i en köttkvarn, pga. suuuuuuuuuuuck.
Försöker även skriva en debattartikel, vilket går mindre bra med anledning av förstnämnda fantasier, och ffa det som gav upphov till dem.
Just nu är jag lite besviken på killen. Hans familj har middagar hit och dit till höger och vänster hela tiden och ibland känns det som att vi inte gör annat än att umgås med hans familj (vilka är väldigt trevliga så det är inte det), men min familj har han träffat två gånger, och idag när det var meningen att vi skulle äta middag med min familj så har han inte tid.
Just nu har jag, som så ofta annars, ont i magen och hjärtklappning av stress och oro. Denna gång inte för min skull, dock.
Åh, kan folk inte bara sitta i ett hörn och hålla käften lite oftare.
Hästnyheter Hon var både felfri och snabbast i omhoppningen. Det var det lätta.
Sedan kom det svåra.
– Jag var mer nervös för prisutdelningen än jag...
Kropp & Själ Detta minns jag tydligt med! Fick nog första mensen som 13-14. Minns det som rätt traumatiskt, vaknade och hade så ont i magen, gick på...
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.