Just nu del V

Just nu är jag trött. Jättetrött. Men det är bara att bita ihop, hoppa in i duschen samt äta något litet till kvällsmat innan jag stupar i säng.

Just nu är jag genuint upprörd över att Sverige ligger under i hockeyn med 0-1 mot fucking NORGE?!

Alltså.
Jag hatar att titta på sport. All sport utom trav- och ibland fälttävlan (om folk ramlar av).
HATAR.
Ogillar om möjligt utövarna och hardcorefansen än mer. Ser bara "ugh, brööööl, bröööt" när folk diskuterar sport.
Men till och med jag fattar att Sverige inte kan ligga under mot Norge i hockey. För helvete.

Just nu sitter jag och känner mig lite vilsen och förvirrad över att jag är ledig i natt. Haft en intensiv vecka där jag jobbat fre-lör-sön, tis-ons, fre-lör-sön-mån... Nu är jag ledig en natt och istället för att tycka det är trevligt är jag rastlös.

Just nu sitter jag och försöker stötta två av mina bästa vänner. Den ena pratar just nu med sitt alldeles nyblivna ex, den andra är på väg att göra slut med sin partner. Allt är uppochner och asjobbigt för dem. Uh. Känns som jag inte vet vad jag ska säga längre. :( Försöker ge stöd på bästa vis men det är svårt.

Just nu försöker jag skriva klart mitt sista debattanförande på frågan "hur vill ni lösa klimatkrisen?". Ja eh, vad ska jag svara på det? Jag brukar inte fundera sådär brutalt mycket över saker såsom "klimathotet", chemtrails eller elallergi...

(Och nä, jag är naturligtvis inte helt ointresserad av miljö och klimat, men med formuleringar som den i frågan ser man verkligen till att skapa en bisarr och kraftigt vinklad debatt.)

Blev precis kontaktad av en som frågade om jag vill ha deras flasklamm till hösten. ÅH VAD JOBBIGT DET BLEV NU! Vill vill vill vill vill!!!!

Just nu har jag spelat klart S2E3 av The Walking Dead, och sitter som vanligt tårögd.
Dammit, Telltale.

(Fast med det sagt inser jag att jag älskar The Wolf Among Us lite, lite mer.)

Just nu kan jag inte sova :mad:

Inte jag heller, för jag har haft så svårt att sova senaste veckan pga allt som hände förra veckan, att jag till slut vänt på dygnet och börjat sova mellan 4-12. Eftersom jag måste till skolan i morgon och sedan till jobbet, så måste jag vara vaken hela natten :cautious:

Såatteh, vi kan ju umgås lite tills du somnar :D

Inte jag heller, för jag har haft så svårt att sova senaste veckan pga allt som hände förra veckan, att jag till slut vänt på dygnet och börjat sova mellan 4-12. Eftersom jag måste till skolan i morgon och sedan till jobbet, så måste jag vara vaken hela natten :cautious:

Såatteh, vi kan ju umgås lite tills du somnar :D
Ska på nån sorts anställningsintervju vid 10. Perfekt att inte kunna sova just den här natten :meh:

Ska på nån sorts anställningsintervju vid 10. Perfekt att inte kunna sova just den här natten :meh:

Du får hinka kaffe i stället :D
Jag åkte till Statoil som har öppet dygnet runt och köpte en stor kaffe för två timmar sedan. Funderar nästan på att åka dit igen, bara för att snubben i kassan var snygg :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar