Just nu del V

Just nu äter jag lunch och väntar på att sonen ska komma hem från skolan. Sen blir det väl att sätta på tvättmaskinen.

Just nu saknar jag pojkvännen så att det gör ont :-( 27 dagar tills vi ses nästa gång. På tok för många!

Åh, stackare. been there, done that. Och nu fattar jag inte hur det gick. Jag sitter ju här och saknar min, vad vi nu ska kalla honom, och då är det ca 1,5 h (!!) sen vi senast sågs och vi ses om ca 17 h igen. Så, kram på dig. <3

*KL*

Just nu är jag hungrig, men har nyss ätit. Måste alltså äta mer. Va fan. Hag ju haft träningsuppehåll (Pga sjukdom) i lite mer än 2 år och minns inte hur mycket man behöver äta när man tränar. Jaha, och vad ska jag äta då. Orkar inte laga mat.

Just nu har jag precis ätit middag och satte mig för att titta på arga snickaren. Väntar dock på att Grey's ska börja vid nio!

Just nu är jag ganska så seg i huvudet efter massa grammatik. Ska bli skönt när provet är gjort nästa vecka!

Just nu förbereder jag mig inför dagens debattdebut, och är således sminkad som en tjackhora samt har bytt kläder fem gånger och tillika börjat grina hysteriskt och hyperventilera fem gånger pga. fet äcklig jävla gris som kommer bli utskrattad pga. kommer vara störst på hela skolan. Det är så ROLIGT att vara tjock och ful och hej och hå! Kanske borde haka på lolwtffeminister-taggen #smalaförtrycker?

Mvh har aldrig ens pratat inför en klass på 20 pers, ska nu stå inför 350 pers, och har inte alls gått med hjärtklappning i två dagar över detta. Inte. Alls.

Just nu funderar jag på hur jag ska rösta i EU-valet. Känner mig lite smått förvirrad, men inte alls så förvirrad som jag väntade mig att bli.

Just nu darrar mina fingrar något efter att ha rageat loss mot SD i en överdrivet lång statusuppdatering på Facebook, 2010-talets svar på barrikaden.

Just nu är jag lite deppig över att killen just nu umgås med sitt ex istället för mig. Missförstå mig rätt. Jag har inget emot att de umgås (jag är också vän med henne och jag är väldigt säker på att de inte är mer än vänner), men det känns inte bra när jag känner mig "bortvald". Historian i korthet: Jag frågar om jag kan följa med honom hem. Han svarar lite som att, jo det FÅR du väl (men helst inte) typ. "Jag måste klippa gräset, det kommer nog vara rätt tråkigt och du kommer ju inte kunna prata med mig pga gräsklipparen." Jag går på toa. När jag kommer tillbaka har han och hans ex planerat hela eftermiddagen. Nu behövde gräset tydligen inte klippas längre.

Är jag helt oresonlig som blir lite nere?

Just nu surfar jag runt på massa olika sidor på nätet och hänger här, och dricker Pepsi max som vanligt :p
Har burit upp mina fina tavlor från källaren så vi kan sätta upp dom ikväll. har längtat sen förra våren då jag köpte dom och nu är vardagrummet klart så dom kan åka upp :banana:

Just nu undrar jag om jag kan få ligga med den ena av Jimmies SÄPO-vakter. Jag trodde inte ens att så snygga män fanns i Sverige. Mamma jävla mia. Hoppas inte jag fångades på bild/film när jag mindre diskret stod och spanade in honom från sidan på alla tre torgmötena. Eh.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar