Just nu del V

Du har ju man och barn så risken är liten... Jag har en 17 år äldre partner. Jag kanske dör ensam :cry:
Men wow är din partners så pass mycket äldre? Spännande! Det är ju rätt ovanligt.

Angående döden: varför tänka på det nu? @Matmissbrukaren också. Skulle bli genomledsen om jag ens började fundera över sånt så vägrar släppa in det i huvudet.

Är lite lagom less på att gå in på typ fb för att se mina " vänner" som, igen, ljugit om helgens planer och gjort bort sig genom att råka posta bilder från kvällen...

Orkar inte med ett "Men shiiiit gumman, tråkigt att du inte kom i fredags. Fan du borde ju hänga pååå oftareee!!!" på måndag..
Jag bryr mig inte om att de inte bjöd mig, för ärligt talat så hade jag ändå inte följt med, men jag blir lite sårad av att de ljuger mig rakt upp i ansiktet???

Just nu är jag nöjd med en intensiv vecka med fem skolbesök, tre torgmöten och en massa flygbladsdelningar/affischering. Ska nu inte göra annat än sova och äta hela helgen, men det känns faktiskt förtjänt och skönt.

Just nu funderar jag också fortfarande på om den snygga av Jimmies SÄPO-vakter vill ligga med mig. Om man kanske skulle se till att bli en framstående politiker och få skydd...

@Gimlan min sambo är 12 år äldre. Tänker aldrig så. Man vet aldrig vad som händer i livet, åldern spelar inte alltid in :) Bottnar i en stor rädsla för döden från början? @Matmissbrukaren

Just nu har jag gett upp planen om att sova läääänge. Vaknade av måsarnas gökande och hysteriskt skrikande barn. Härligt!

Men wow är din partners så pass mycket äldre? Spännande! Det är ju rätt ovanligt.

Angående döden: varför tänka på det nu? @Matmissbrukaren också. Skulle bli genomledsen om jag ens började fundera över sånt så vägrar släppa in det i huvudet.

Jag hade en genomrutten kväll och tänkte att jag kanske skulle ta livet av mig och då skulle jag dö ensam om jag gjorde det. Men så gjorde jag det inte. Å nu känns det lite bättre igen efter att ha haft mina panikattacker och gråtit tills det blev översvämning i rummet.

@Gimlan min sambo är 12 år äldre. Tänker aldrig så. Man vet aldrig vad som händer i livet, åldern spelar inte alltid in :) Bottnar i en stor rädsla för döden från början? @Matmissbrukaren

Just nu har jag gett upp planen om att sova läääänge. Vaknade av måsarnas gökande och hysteriskt skrikande barn. Härligt!

Just igår var jag inte mig själv, men i vanliga fall är jag jätterädd för döden. Alla mina terapisamtal med psykologen handlade om döden förra våren. Tankarna på döden höll på att göra mig knäpp i huvudet.

Just nu ligger jag fortfarande i sängen. Mannen kom och gick igen. Höll om mig länge en stund innan han var tvungen att återgå till målandet. Nu ska jag försöka få en fin dag idag.

Just nu sitter jag omringad av alla mina nya allergimediciner, tjoho!
Äter rostmackor och funderar över dagen. Om man ska göra något innan Bålsta och öl, eller bara, tja, fortsätta med mackor och bok.

Just nu gör jag mig redo för en dag fylld av Roller Derby! Har två vänner som ska spela idag, ska bli jättekul att se dem för första gången! Plus invigning av den nya arenan här i stan. Wooo :bump:
Jag vill också!!!

Hoppas få se @Mammas rollerderba när jag är i Sverige :bump:

Just nu lagar jag mat och söker jobb.
Njuter av att kunna ha dörren öppen utan att frysa ihjäl, äntligen lite sol och värme

Just nu ska jag masa mig ut i det strålande vädret och ta tag i det här med fotografering! :D Fick en jättefin kamera av min mamma (för nästan 2 år sedan :eek:) men har aldrig haft tid/ork för att lära mig hur den fungerar så den har mest bara fått skräpa :o

Jag tror nästan att jag kan räkna gångerna jag använt den på en hand... :o :banghead:

Just nu har jag en helt störd huvudvärk - inte migrän - som jag dragits med sedan igår kväll. Resultatet av två dagar med 11-timmarsslitande + häst, i kombination med typ fyra timmars sömn? Jag tror det, och tänker därför med gott samvete ägna hela helgen åt att ligga i soffan, äta gott, sova, och verkligen inte göra ett skvatt.

Just nu sitter jag här, igen :p
Funderar på om jag ska ta tag i städningen (borde), gå till killen som troligen skruvar bil just nu, se på film eller spela. Ilandsproblem javisst :p

Just nu sitter jag och solar/tittar på när killen fiskar. Själv gav jag upp fiskandet (läs: att mata fisken) för mån timme sen :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 006
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter