Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men wow är din partners så pass mycket äldre? Spännande! Det är ju rätt ovanligt.Du har ju man och barn så risken är liten... Jag har en 17 år äldre partner. Jag kanske dör ensam
Men wow är din partners så pass mycket äldre? Spännande! Det är ju rätt ovanligt.
Angående döden: varför tänka på det nu? @Matmissbrukaren också. Skulle bli genomledsen om jag ens började fundera över sånt så vägrar släppa in det i huvudet.
@Gimlan min sambo är 12 år äldre. Tänker aldrig så. Man vet aldrig vad som händer i livet, åldern spelar inte alltid in Bottnar i en stor rädsla för döden från början? @Matmissbrukaren
Just nu har jag gett upp planen om att sova läääänge. Vaknade av måsarnas gökande och hysteriskt skrikande barn. Härligt!
Jag vill också!!!Just nu gör jag mig redo för en dag fylld av Roller Derby! Har två vänner som ska spela idag, ska bli jättekul att se dem för första gången! Plus invigning av den nya arenan här i stan. Wooo
Det var inte riktigt planerat , typ :P Men jag är så jävla kärMen wow är din partners så pass mycket äldre? Spännande! Det är ju rätt ovanligt.
Så är det ju, men bland nojar jag ihop över det.@Gimlan min sambo är 12 år äldre. Tänker aldrig så. Man vet aldrig vad som händer i livet, åldern spelar inte alltid in