Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu ligger jag i sängen hos killen, han somnade visst direkt han lade sig, i andra änden av sängen med ryggen mot mig, trevligt..
Han ligger verkligen så långt bort som möjligt. Jag är inte ett dugg trött men vet inte vad jag ska göra istället för och ligga här. Uttråkad som fasen.
Just nu funderar jag på om jag ska klä på mig & ta en promenad med hundarna eller om jag ska vänta lite med det & krypa tillbaka till min sambo som sover sådär gott!
Alltså det var SÅ kul! Min vän och hans lag var jätteduktiga och jag började till och med förstå mig på reglerna mot slutet
Och jag vill ocksåååå se @Mammas rollerderba, visste inte ens hon höll på med det! Så himla värd grej, typ coolaste sporten. Önskar jag vågade testa, men är så jäkla feg
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.