Just nu del V

Sitter fortfarande och funderar på ovanstående, samt vad man ska hitta på till mors dag.
Mamma fyller bara några dgr efter sedan också.

Just nu har jag spikat sommarens resa till Belgrad, vilket också blir min första tripp dit. Ryssland och Serbien i sommar - kommer bli helt underbart!

Just nu kollar jag på Harry Potter och dricker Fanta Zero.
Har haft besök men hon åkte precis.

Just nu tittar jag eg på film, den verkar inte vilja funka dock. Dricker vin och konstaterar att det börjar kännas :p

Just nu har jag precis gjort tre matlådor åt mig och en matlåda åt dottern :D (Pasta med en sås på kräftstjärtar, vitlök och soltorkad tomat :d )

Just nu ligger jag i sängen hos killen, han somnade visst direkt han lade sig, i andra änden av sängen med ryggen mot mig, trevligt..
Han ligger verkligen så långt bort som möjligt. Jag är inte ett dugg trött men vet inte vad jag ska göra istället för och ligga här. Uttråkad som fasen.

Just nu funderar jag på om jag ska klä på mig & ta en promenad med hundarna eller om jag ska vänta lite med det & krypa tillbaka till min sambo som sover sådär gott!

Just nu lyssnar jag på musik och funderar på om min gräsklippare fungerar eller inte.
Den har stått ute hela vintern så troligtvis inte

Just nu steker jag chorizo till frukost pga har glömt att köpa kvarg och bröd eller annat ger mig ångest pga onyttigt.

Hoppas sambo vaknar snart så vi kan åka iväg!

Mvh har redan varit vaken 3 h pga somnade 20 igår haha

Just nu ligger jag helt död i sängen och funderar på om jag orkar masa mig ut i trädgården för att sola. Lutar åt stort fett nej.

Just nu känner jag mig hoppfull som vågar tro på alla mina dumma drömmar.

Jag har också bestämt mig för att sätta eld på alla som säger att jag är orealistisk.

Jag vill också!!!

Hoppas få se @Mammas rollerderba när jag är i Sverige :bump:

Alltså det var SÅ kul! Min vän och hans lag var jätteduktiga och jag började till och med förstå mig på reglerna mot slutet ;)

Och jag vill ocksåååå se @Mammas rollerderba, visste inte ens hon höll på med det! Så himla värd grej, typ coolaste sporten. Önskar jag vågade testa, men är så jäkla feg :down:

@Stalone Åh men jag vill också få titta! Och prova men där är jag som du, för feg helt enkelt :o

Och ja, så kul att se @Mammas köra! Hoppas så att hon har en match eller träning medan jag är i Sthlm :bump:

Lätt coolaste sporten ju!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 006
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!