Just nu del V

Just nu har jag precis ätit lunch och planerat färdigt månadens ekonomi. Kommer vara en snåljåp denna månaden :p
Ska strax sticka till stallet tänkte jag.

Just nu har jag och dottern precis kommit hem. Springtävlingen gick bra, trots ösregn, men bilresan hem gick desto sämre :p Assistancekåren gjorde iaf sitt jobb och nu står bilen på verkstaden.

Just nu ligger jag i Europas skönaste solstol och äter yoghurt.

Just nu letar jag sadel åt hästen och är tacksam över att det verkar som att jag inte lär bli ruinerad på kuppen :)

Just nu har jag just kommit in efter att ha spenderat eftermiddagen i solen, flummandes med väninna och tuggande på grillade tigerräkor (miljöförstöring ftw). Fiiiiiiin söndag.

Alltså det var SÅ kul! Min vän och hans lag var jätteduktiga och jag började till och med förstå mig på reglerna mot slutet ;)
Och jag vill ocksåååå se @Mammas rollerderba, visste inte ens hon höll på med det! Så himla värd grej, typ coolaste sporten. Önskar jag vågade testa, men är så jäkla feg :down:

@Stalone Åh men jag vill också få titta! Och prova men där är jag som du, för feg helt enkelt :o

Och ja, så kul att se @Mammas köra! Hoppas så att hon har en match eller träning medan jag är i Sthlm :bump:

Lätt coolaste sporten ju!

Jag var på träning idag och det var SÅ roligt! :bump: :bump:

Jag säger bara såhär: Både GBG och Madrid har lag: BÖRJA! :D Jag har, ehum, inte helt lätt för mig, men alla är asgulliga och hjälper till med tips och pepp. Hur kul som helst! :D

Jag säger bara såhär: Både GBG och Madrid har lag: BÖRJA! :D Jag har, ehum, inte helt lätt för mig, men alla är asgulliga och hjälper till med tips och pepp. Hur kul som helst! :D
Yay att du hade kul! :bump:

Men Mammas alltså har du träffat mig eller? Jag tål NOLL smärta. Hur faaaan skulle jag överleva ens ett träningspass?

Vad är det för sport ni pratar om?
*mirre med noll koll*

Varför har vissa så förbannat svårt och ge ett ärligt svar? Ja eller nej, inte ett jaa jag vet inte..på varenda jäkla fråga.
För helvete människa, har du ingen egen åsikt?!

Just nu är jag lyrisk över att Outlast: Whistleblower tamigfan är det bästa som hänt skräckspelvärlden sedan jagvetfanintenär. Och jag <3 spelets antagonist som stympar, misshandlar, vanställer och avrättar folk på brutala, löpande band, medan han sjunger I Want A Girl med silkeslen stämma, och är helt, helt... underbar.

Är även lyrisk över exakt alla mäns reaktioner under vissa scener i detta spel. Skrattar så jag gråter varje gång jag kollar på let's plays med facecams. (Det är alltså en sågklinga som sticker upp där ovanför.)

Lollss.png

@niphredil Äh, du är ju ridtjej, du lär dig snabbt. :D
Haha knappast! KNAPPAST. Kan inte ens föreställa mig att stå på roller blades, än mindre omgiven av blodtörstiga tjejer som vill knuffa mig.

Håller mig till att rida spansk hingst i mina dagdrömmar istället. (höhö etc).

Just nu är jag trött, både mentalt och fysiskt. Efter att ha lämnat dottern i Lund insåg jag att nästa buss hem skulle gå 55 minuter senare. Vad gör jag? Jo, jag går från Lund till Staffanstorp i ösregn :p

Alltså jag vill ju! Men som @niphredil så är jag också sjukt smärtkänslig. Och kan inte åka rullskidskor överhuvudtaget. Och är feg. Ehhh kommer aldrig våga liksom! Tills jag har tuffat till mig lite får jag kolla på mina vänner och heja på dem :D:p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar