Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså det var SÅ kul! Min vän och hans lag var jätteduktiga och jag började till och med förstå mig på reglerna mot slutet
Och jag vill ocksåååå se @Mammas rollerderba, visste inte ens hon höll på med det! Så himla värd grej, typ coolaste sporten. Önskar jag vågade testa, men är så jäkla feg
Yay att du hade kul!Jag var på träning idag och det var SÅ roligt!
Jag säger bara såhär: Både GBG och Madrid har lag: BÖRJA! Jag har, ehum, inte helt lätt för mig, men alla är asgulliga och hjälper till med tips och pepp. Hur kul som helst!
De åker roller blades och det är typ som stafett och så tacklar dem varandra. Låter lika coolt som det låter läskigt!Vad är det för sport ni pratar om?
*mirre med noll koll*
Låter smått livsfarligt jaDe åker roller blades och det är typ som stafett och så tacklar dem varandra. Låter lika coolt som det låter läskigt!
Fullkomligt livsfarligt!Låter smått livsfarligt ja
Men det är nog roligt.
Haha knappast! KNAPPAST. Kan inte ens föreställa mig att stå på roller blades, än mindre omgiven av blodtörstiga tjejer som vill knuffa mig.@niphredil Äh, du är ju ridtjej, du lär dig snabbt.
Jag var på träning idag och det var SÅ roligt!
Jag säger bara såhär: Både GBG och Madrid har lag: BÖRJA! Jag har, ehum, inte helt lätt för mig, men alla är asgulliga och hjälper till med tips och pepp. Hur kul som helst!