Just nu del V

Just nu sitter jag i bilen igen, klar med handlingen. Bara fixa hundmat. Galet nöjd med kostnaden för en veckas mat.

Just nu känner jag mig ledsen, ensam och dålig. Bara tanken på att behöva vara ensam i flera veckor gör att jag vill gråta en skvätt. Tror jag har gått och blivit beroende av min sambo, fina älskade S :love: Måste försöka skärpa till mig. Bara några veckor, sen kommer han hem igen.

Just nu känner jag mig sådär sjukt intelligent som man gör ibland.
Skulle gå till Ica och hämta ut iPhoneälsklingen <3 som varit på reparation, så jag fixade hår, sminkade, letade kläder, och gick ner. Väl framme skulle jag ta fram aviseringsnumret i mailen. Via mobilen. Som jag ju alltid gör annars.

Jag har fortfarande inte min iPhone.

Just nu orkar jag inte med det faktum att folk inte är så dumma som man tror, utan dummare. Jag fick just frågan "är det inte emot dina principer att titta på Game of Thrones?" efter att ha skrivit på Twitter att jag tycker att serien är sexistisk och våldsglorifierande (samt allmänt äckligt ibland - åt middag framför dagens avsnitt och utan att spoila så kan jag väl säga att det inte var världens bästa kombo).

Alltsåååååååååå. Det är skillnad på vad en gillar för fiktion och vilken verklighet en vill leva i. Ganska stor skillnad faktiskt.

Just nu sitter jag på bussen och känner mig muttrig :mad: Delvis pga att jag imorgon sa ja till att börja 6.45 istället för 10. Och nej, jag slutar ändå inte förrän 18.30.
Bah, jag kommer behöva ta en buss som går 5.58 och således cykla hemifrån 5.45. I normala fall går jag upp då :p

Just nu kommer jag inte ihåg vilken av ukulelerna som är stämd i C och vilken som är stämd i D... Men jag har ändå inga planer på att gå och spela, så det kvittar. (Jag borde/måste dock spela, men det lär inte hända)

Just nu sitter jag och försöker komma fram till hur mycket minne det är i min iphone4.
Står ingenstans ju, inte i dem papper jag lyckas hitta alla fall. Bah.
Tänkte jag skulle försöka sälja eländet.

Just nu är jag jävligt förbannad på sjukhuset som lät mig vänta på operation och sedan säger "oj vi hinner inte med dig" så jag blir hemskickad efter att ha hunnit byta om två gånger och dra och sätta dropp två gånger för att de inte har någon jävla koll

@nexxa Förmodligen har de fått in urakuta saker mellan som gör att det minst akuta inte hanns med. Det fungerar tyvärr så även om det är skittrist att få vänta och sedan att det inte blir något. :(

Just nu har jag precis duschat och funderar på om jag ska göra ett ryck och packa en kartong till inför flytten..

Just nu är jag mycket fascinerad över SvP:aren som precis skrev till mig och meddelade att jag var söt och smart. Vad fan ska jag svara på det liksom? "Tack! Du kan väl skicka med en chokladask när ni kastar ut mig ur landet!"?

Just nu har jag precis satt mig i soffan efter en lång dag med att hitta sadel till hästen. Men det lyckades :bump:

Just nu har jag bytt profilbild på diverse sociala medier och börjar just fundera över om bilden ändå inte var rätt ful ändå? kanske borde byta tillbaka?

Det är svårt med selfies... :p

Just nu har jag bytt profilbild på diverse sociala medier och börjar just fundera över om bilden ändå inte var rätt ful ändå? kanske borde byta tillbaka?

Det är svårt med selfies... :p
Haha åh det där är SÅ jag! Kan för det första inte ta selfies utan att se helskum ut och sen när jag väl har en OK bild så börjar genast tvivla om jag efter mycket om och men faktiskt byter profilbild.

Just nu sitter jag och bölar like a 8-årig skolflicka som just fått sitt godis stulet, pga. ARG OCH LESS.
Och det känns inte helt okej att jag fått nervryckningar i hela vänsterarmen, samt inte ser skillnad på siffror och klockslag, bara för att jag är så fruktansvärt stressad.

Om han-den-där som får agera kombinerat sexobjekt, love interest och stressboll kunde tänka sig att pallra sig online så jag kan få capshärja och yla lite till honom på FB-chatten, så hade det varit fint. Kanske inte för honom, men för mig.

Just nu är jag hungrig och törstig. Fastar inför en röntgen kl 15. Kommer ju vara helt utmärglad efter detta :eek::laugh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar