Just nu del V

Just nu så har jag precis läst ett fint sms jag fått av min man nu på morgonen och så ska jag fixa lite sen frukost.

Just nu ligger jag i sängen, lycklig, men med lite halv panik pga har just för första gången i mitt liv tänkt och kännt att ja, han som ligger här bredvid mig skulle faktiskt kunna vara Han med stort H, Mr Right, mannen i mitt liv. Och hjälp vad det är läskigt. Vi har ju vara träffats i 4 månader, jan man verkligen känna såhär då? :o

Just nu ligger jag i sängen, lycklig, men med lite halv panik pga har just för första gången i mitt liv tänkt och kännt att ja, han som ligger här bredvid mig skulle faktiskt kunna vara Han med stort H, Mr Right, mannen i mitt liv. Och hjälp vad det är läskigt. Vi har ju vara träffats i 4 månader, jan man verkligen känna såhär då? :o

Klart man kan! :love:

nu har jag städat stallet så nu vet jag helt säkert att de andra kommer motionera sina hästar idag eller imorgon så jag kommer hitta stallet minst lika skitigt som innan jag städade. Works like a charm.

Just nu dricker jag vaniljlatte och väntar på att sonen ska komma hem från skolan. Sen måste vi till stallet, åka och lämna tillbaka två sadlar jag lånat hem och sen på kalas. Sistnämnda hade jag klarat mig utan.

Jag var mer skeptisk men min Mr. Right påstår att han visste direkt att det var nåt särskilt med mig och efter ungefär en månad så var han helt på det klara att det här (=oss) skulle han satsa på. Det är 4,5 år sedan vi träffades nu och visst har vi haft fnurror på tråden men i dagsläget är jag helt övertygad om att han hade rätt vid det där love-at-first-sight tillfället (ok, vid första ögonkastet var det nog mer possible-ligg-at-first-sight, men ändå ;)).

Så jaaaa, det kan kännas och vara helt rätt! :)

Just nu ligger jag i sängen och är rädd att ukulelen ska explodera vilken sekund som helst! Jag skulle ju bara stämma om den, men helt plötsligt börjar strängarna spraka som granved. :nailbiting: Jag är så inte sugen på att byta strängar så jag ska nog bara... aldrig spela igen :cool:

Jag har träffat min pojkvän i 3 månader och är redan förlovade samt gifter oss i Augusti, så klart man kan:love: grattis förresten! :bump:

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från brorsan, har varit där och gosat med hans söta iller :love:

Just nu är jag jäkligt glad över att jag klarade provet = godkända kurser. Då är det bara att börja de nya sedan i lugn och ro :bump:

Just nu tar jag paus i mitt flyttpackande, det är kartonger överallt.. Suck.. Måste äta också och solen skiner som en tok ute så de där timmarna jag satt ute på förmiddagen gav mig lite bränna :D

Just nu är jag så äckligt förbannad och känner helst för att yxmörda alla jag känner. Jag är också rädd, stressad och alldeles sprängfylld med ångest. Vilken minut som helst så faller jag ihop och skriker/gråter/dör, men samtidigt så vet jag ju att jag måste ta tag i alla de här dumma sakerna. Fy fan!

Livet är en dans på rosor, men inte just nu.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar