Just nu del V

Just nu är jag inkommen efter att ha solat/sovit ett par timmar. För. Jävla. VARMT. Normalt att svettas när man ligger stilla i solen...

Borde även skriva den antifeministiska text som måste vara inne till nästa vecka, men palla. Ska ha wok, iskall Cola Zero, och Family Guy. Förtjänar en ledig dag under denna intensiva valrörelse, och inte minst eftersom jag åker 30 mil för att fortsätta den imorgon.

Just nu håller jag tummarna för att en vän får sommarjobbet som hon är på intervju för just nu. Skulle betyder så mycket för henne :bump:
Å så har jag precis gjort rabarberpaj :d
Och hemmagjord vaniljsås men jag får se om den är ätbar :p

Just nu sitter jag på UB (livet som student...), är trött och nästan hungrig och vill hem. Väntar på att killen ska bli klar så vi kan gå hem och, ehmn göra annat :angel: :D

Just nu kollar jag på vänner och såg att jag visst har ett skoskav jag inte märkt av. Det känns liksom omöjligt att inte märka av ett sånt :p

Just nu är jag helst slut! Haft en riktigt innehållsrik och givande dag så nu ska jag varva ned framför fläkten. Puh!

Just nu är jag trött. Det har varit en väldigt intensiv vecka! Dessutom skulle jag idag jobba 7-16.30 och hinna sitta lite med VSP:er samt planera permissioner. Jag har inte hunnit med mer än att registrera en permissionsansökan :eek: Jag vet ju att annat kommer före när man har ett sånt här jobb men ändå! :p
Slutade inte 16.30 heller utan först 18.45 så jag missade att få skjuts hem utan fick ännu en gång åka buss :mad:

Just nu är jag ledsen :( Killen jag dejtade för mindre än ett halvår sedan har skaffat flickvän. Jag var kär men inte han.

Just nu känner jag så här:

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:

Because slutplugg inför tenta och jag lär vara vaken hela natten om jag ska komma upp till klockan sju :wtf:

@Got2Be Jo han hade hund och den hade sökt som en dåre! Skitmärkligt :crazy:

Just nu skall jag göra mig ordning och åka ner för VIP-frukost/shopping på HM och sedan en sväng till skolan

Just nu känner jag så här:

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
:wtf:

Japp. Jag håller med precis.

Just nu inser jag att jag glömt av mitt kaffe. Det är kallt. Jättekallt.
Har suttit vid datorn sen kl 5. Hjärnan trött. Men inte ens halvklart med typ något. Funderar på vad man ska tag i först; miljöriskanalys eller fågelinventering. Om jag gör klart fågelinventeringen är jag klar med kursen. Fast då måste jag gå ut och inventera. Och då kommer jag vara hysterisk över miljörisken. Kanske bäst att ta mr först. Inventera i helgen.
Ska jobba lite med. Kanske ska ta en paus i plugget och göra det på en gång.

Just nu är jag väldigt väldigt velig.

Just nu ska jag åka och titta på en bil. Förhoppningsvis gillar jag den så jag sen slipper åka buss! :p

Hoppas att du gillar den! :)

*kl*

Just nu har jag ont i fötterna. Börjar med att komma 10 min försent till jobbet då jag skrev upp fel tid i min kalender. Pucko. Fick även den briljanta idén att inviga mina nya ballerinaskor, så nu har jag blåsor på stortårna och ett skavsår på hälen. Pucko x 2!

Det är fint väder iaf. :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 447
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar