Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu lyssnar jag på fantastiska Veronica Maggio, förtränger att jag ska upp "tidigt" imorgon och väntar på att killen ska bli klar i duschen så vi kan somna i varandras armar
Just nu sitter jag i bilen på väg till lillans dagis för att lämna henne, och sen ska vi på möte direkt på sonens skola. Ursäkta men såna här möten är skittråkiga, förstår varför min mamma aldrig var med på föräldrarmötena.
Just nu är jag nyvaken, sjukt nöjd med att ha en ledig dag, och överväger att traska över till parken intill lägenheten med ett badlakan och bara dö hela dagen. Så kanske jag kan ha klänning på nationaldagsfirandet utan att blända bilister.
Just nu har jag precis skrivit ett långt jävla inlägg om ekonomi på min blogg. Det är så jävla tabu att säga att man har det bra så nu gjorde jag det ändå.
Vi har det bra och har fått kämpa för det och det tänker jag vara glad över. No matter what people thinks!
Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Han skulle bara käka lite go müslimiddag och sen ut i det fina vädret igen. Och nu tänkte jag antingen göra rabarberpaj, kladdkaka eller ta lite glass
Just nu kommit hem efter att jag och mamma råkat köra på ett stackars rådjur så blodet splaschade. Och att mamma sedan råkade tanka bensin i sin diselbil, igen!
Hundavel & Ras Min med, bara så himla svårt att se något när allting är kolsvart mot vit bakgrund. Men jag tycker allt att det ser väldigt öppet ut
För...
Ekonomi & Juridik Inte frågat men fick svar att dom inte har tid och möjlighet för 3 hästar så nej vi vill inte köpa tillbaka henne.
Jag sa att detta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.