Just nu del V

Just nu kollar jag på arga snickaren men ska skicka barnen i säng. Det är dags att sova. Och om en timma börjar Grey's anatomy :bump:

Just nu skriver jag musik för att få ut känslorna och lunga mig lite, men ska ta mig i kragen och skriva en novell istället. :)

Just nu skrattar jag åt killen som skickar massa tok på mob, lyssnar på Zara Larsson och försöker få motivation till att sätta mig med körteorin

Just nu kollar jag på tv och tog precis min sömntablett så den börjar väl verka om en stund.

Just nu har jag lagt en ansiktsmask i hopp om att trolla bort alla skavanker och rödhet som dök upp bara så där pang bom. Ser förjäklig ut :eek:

Just nu ligger jag under två duntäcken i sängen och känner mig som ett russin efter 1,5 timme i badkaret. Lövly, dock. <3

Just nu lyssnar jag på fantastiska Veronica Maggio, förtränger att jag ska upp "tidigt" imorgon och väntar på att killen ska bli klar i duschen så vi kan somna i varandras armar :love:

Just nu sitter jag i bilen på väg till lillans dagis för att lämna henne, och sen ska vi på möte direkt på sonens skola. Ursäkta men såna här möten är skittråkiga, förstår varför min mamma aldrig var med på föräldrarmötena.

Just nu är jag nyvaken, sjukt nöjd med att ha en ledig dag, och överväger att traska över till parken intill lägenheten med ett badlakan och bara dö hela dagen. Så kanske jag kan ha klänning på nationaldagsfirandet utan att blända bilister.

Just nu har jag precis skrivit ett långt jävla inlägg om ekonomi på min blogg. Det är så jävla tabu att säga att man har det bra så nu gjorde jag det ändå.
Vi har det bra och har fått kämpa för det och det tänker jag vara glad över. No matter what people thinks!

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Han skulle bara käka lite go müslimiddag och sen ut i det fina vädret igen. Och nu tänkte jag antingen göra rabarberpaj, kladdkaka eller ta lite glass :d

Just nu sitter jag & förbereder en kurs. Älskar mina kurser men fy fan vad jag inte vill vara ute på en solig gräsplan i eftermiddag... LET IT SNOW!!!

Just nu kommit hem efter att jag och mamma råkat köra på ett stackars rådjur så blodet splaschade. Och att mamma sedan råkade tanka bensin i sin diselbil, igen! :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 447
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar