Just nu del V

Känns som att allt mitt blod är svart, tjockt och klumpigt och jag skäms över att jag är så innerligt förälskad i den känslan.

Just nu är jag på väg till skolbesök, och undrar hur det ska gå mtp min not so fantastiska mensvärk som gör att jag helst vill ligga ihoprullad i en boll och skrika. Jag gillar att vara kvinna, men bara tre veckor varje månad.

Just nu kollar jag på tv. Kom precis hem från stan. Hatar mitt köksbord för tillfället. Slog i min armbåge och det gör jävligt ont fortfarande. Den tog väl en nerv.

Just nu har jag slagit in en present som sonen ska ha med på kalaset i morgon.
Första gången han åker till en kompis själv, kalas på lek och buslandet väntar :)
Han har inte pratat om annat på hela veckan :D

Alltså jag tror ju inte att djur planerar för att förstöra mitt liv men när jag släpper in hunden för at upptäcka att den grävt upp bajs ur kattlådan och lagt påvardagsrumsmattan.... går och hämtar papper för att plocka upp bajset i, kommer tillbaka och upptäcker att HUNDEN HAR STULIT MIN BULLE FRÅN BORDET.

Svårt att inte tro att hon är en strateg av rang, när hon gör såhär!

Just nu väntar jag på att sonen ska komma hem från skolan. Sen ska jag göra absolut ingenting. Vaknade klockan fem idag och kunde inte somna om så känner mig lite slö just nu.

Just nu har jag just duschat och sitter och slappar en stund, ska snart till killen och äta mat.

Just nu sitter jag och har ont på benen pga solbränna men är väldigt glad över att ha fått ett så bra schema för sommarjobbet! Långa pass vilket betyder att jag bara jobbar 2dagar+1 natt/vecka = 4 lediga dagar/ vecka och nästan alltid lediga helger = kommer hinna träffa killen (som har ett sånt där normalt 9-5-jobb), vila och skriva. :banana: Är så grymt pepp på sommar nu. först 3 vekors semester följt av ett ROLIGT jobb som kommer ge mig massor för framtiden. Det går bra nu!

Just nu är jag jättetrött och borde sova men tycker det känns alldeles för tidigt...
Inser även att jag är allergisk mot nåt pollen som kommit nu i dagarna för det känns bättre när jag tagit allergitablett, nässpray och stängt in mig i min lägenhet :meh:

Just nu önskade jag att jag kunde vrida tillbaka tiden till i höstas

Att dejta mitt "ex" och vara missnöjd var bättre än att vara singel och nöjd

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar