Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Vad obehagligt. Hoppas din bror tar sig ur det där.

kl

Just nu är jag nyvaken, vill dö av trötthet, och ska strax till Växjö på konferens.
Urrrrrrrrrrrkkkkk.

Jag var ute senast på juldagen och det var kuuul :D "Förr var jag ute 2-3 gånger per vecka.

*Kl*

Just nu är jag vaken pga att Jonathan sms:ade och väckte mig. Charmigt, typ :p

kl

Just nu läser jag på aftonbladet om "snökaos" och "snökanoner". Jag kanske är gnällig, men "snökanon" för att det kan komma "allt från fem, tio centimeter upp till en halvmeter, men det är väldigt lokalt i så fall" och "snöoväder" därför att det snöar 1-3 decimeter i mitten av januari. I södra norrland/norra svealand. Jag kan liksom inte låta bli att aftonbladet överdriver lite...

Här i söder är det iaf 0,0 centimeter snökaos :mad:

*Kl*

Just nu är min hjärna lite stukad. Jonathan väckte ju mig vid 4.15 och meddelade han att han skulle komma hit :p Han kom hit med en taxi från Malmö, ca klockan 5.30. Sen somnade vi någon gång efter 8. Jag vaknade 9.30 och skulle bara ligga kvar en stund men vaknade 11.08 och fick då gå och väcka dottern. (Som inte alls ville gå upp. Jisses, det är en unge skapad för sovmorgnar :rofl: )

Kl

Just nu äter jag frukost och efter det ska jag äntligen ta tag i mig själv och träna ett lätt pass. Är den som brukar gå all in men inte idag. Bättre att starta lugnt.
Det här SKA bli en bra dag.

KL

Just nu är jag fruktansvärt tacksam för alla fina i min omgivning. :love: Ligger som jag redan gnällt om hemma med feber/huvudvärk/mensvärk (Yeey!:p) Igår kom en ängel till vän (som går med kryckor!) och hämtade den friska hunden tillsammans med sin mamma som fick hålla i honom, de gick sedan ner till rastgården med honom i drygt en timme. Idag var mina föräldrar här med mat/godis/medicin för andra gången den här veckan + att de tog med den friska hunden på promenad & bus i rastgården med familjens hund i drygt 1,5 timme. Så nu kan jag tack vare alla snälla ta det lugnt utan dåligt samvete. :)

*Kl*

Just nu tittar jag och dottern på damernas störtlopp :) (Och ja, även unga fröken är väldigt sportintresserad! Det är en familjeskada som sträcker sig flera generationer bakåt :rofl: )

kl

Just nu sitter jag på ungdomsförbundets distriktskonferens och känner mig sååååå bortkommen och kan verkligen inte tillföra någonting. Men fan, det måste få vara OK när man inte varit aktiv tidigare, jag har i alla fall fått massor med nya idéer och vinklar. Intressant och givande!

*Kl*

Just nu sover dottern på övervåningen, Jonathan sover i soffan bredvid mig och jag funderar på att sova lite jag också :p

Kl

Just nu slappar jag i soffan efter ett träningspass. En tjej från stallet smsade om hon skulle plocka in min häst som stod och frös i det här överjävliga vädret. Så han fick komma in och torka och äta lite mat. Så ska snart dit och pyssla om honom länge idag så han inte bara står och glor i boxen hela dagen.

Just nu funderar jag på om jag ska titta på tv, gå och duscha, sitta kvar vid datorn, läsa en bok, plugga till tentan på måndag eller plantera om en ledsen fredskalla.
Många val.

Det blir nog en kombination.

Just nu känner jag mig stolt som till slut ansökt om tid hos psykiatrimottagningen. Särskilt efter helbrytet och återfallet igår.

Nu blir det snart middag och vin med fina vänner och så hitta mannen i mitt liv ikväll. Sånna där små detaljer :angel:

Kl

Just nu har jag precis ätit en Supergod middag :d
Kollar på en värsting till syster och efter det ska jag ta en lång härlig varm dusch!

KL

Just nu ligger jag i soffan och tittar på Det största äventyret "tillsammans" med fästmannen.. Fast ja, han "där" & jag här hemma. Men ändå, mysigt! :D :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 182
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar