Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Just nu äter jag marabou black och försöker bli klok på vad som är fel med det här landet eg? Läste just om våldtäcksfallet, så sjukt så man blir fullständigt mållös:crazy::(

knapp

Just nu väntar jag på att min middag (ostfyllda tomathalvor) ska bli klar i ugnen. Efter det borde det (äntligen!) vara dags att bege sig upp mot stationen för att möta upp pojkvännen :)

Kl

Just nu kollar jag på tv. Innan dess varvade jag äntligen super Mario bros 3!

Man undrar ju vad som eg krävs för att någon som våldtar faktiskt ska bli dömd för det. Utan att det ska diskuteras vad kvinnan haft för kläder, om hon sagt nej tillräckligt (ett enkelt nej ska ju för fan räcka!) osv i all oändlighet.:cautious:

Araminta: Åh det lätt gott!

*Kl*

Just nu ska jag ta och äta maten som jag och dottern lagade för ett par timmar sen :d (Tagliatelle med en sås på kräftstjärtar och massa massa massa vitlök :love: )

KL

Just nu ligger jag på en vandrarhemssäng och kollar på TV för första gången på typ ett år (vi har inga kanaler hemma, använder bara TV för dvd:er).

Känner mig som en tidsresande forntidsmänniska som är helt hänförd av Aktuellt :D!

Kl

Just nu kollar jag på The big bang Theory. Tror det börjar en film efter det så ska nog se den.

*Kl*

Just nu funderar jag på vad jag ska göra nu. Det känns lite knepigt att gå och lägga sig redan klockan 22 när jag faktiskt är ledig imorgon :crazy:

kl

Just nu sitter jag och är sugen på något att äta, men vet inte vad. Blir alltid så på kvällen såna dagar då jag slarvar med maten :meh:

Och så sitter jag och kikar på billiga hotell i stockholm.

*kl*

Just nu hoppar jag in i en tråd, sisådär 39 sidor in, och funderar över vad sjutton man ska göra med livet/i framtiden :p

Synd vi bor så långt ifrån varandra annars hade jag kanske hakat på. Kan inte minnas när jag var ute sist!

Kl

Just nu kollar jag på en film som jag tror slutar snart. Sen blir det sängen.

Yeey! :D :banana:

KL

Just nu käkar jag en macka och ska se tisdagens avsnitt av Sveriges Mästerkock.

Just nu sitter jag och försöker skriva ett brev till min bror jag inte haft kontakt med på över ett år. :(
Allt pga att dennes galna sambo vägrar låta någon i familjen kontakta honom.
Vi kan inte ringa eller skicka mess, för då svarar hon med x antal evighetslånga mess med elakheter. Vi kan inte åka dit för de (läs hon) låser in sig i huset. Är de ute så vrålar hon åt honom på en gång och han går in. Vi kan inte maila för hon kontrollerar allt! Jättelång historia, ofattbart hur galen en person kan vara och hur en människa kan förstöra för så många.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 182
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar