Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu äter jag marabou black och försöker bli klok på vad som är fel med det här landet eg? Läste just om våldtäcksfallet, så sjukt så man blir fullständigt mållös
Just nu väntar jag på att min middag (ostfyllda tomathalvor) ska bli klar i ugnen. Efter det borde det (äntligen!) vara dags att bege sig upp mot stationen för att möta upp pojkvännen
Man undrar ju vad som eg krävs för att någon som våldtar faktiskt ska bli dömd för det. Utan att det ska diskuteras vad kvinnan haft för kläder, om hon sagt nej tillräckligt (ett enkelt nej ska ju för fan räcka!) osv i all oändlighet.
Just nu ska jag ta och äta maten som jag och dottern lagade för ett par timmar sen (Tagliatelle med en sås på kräftstjärtar och massa massa massa vitlök )
Just nu sitter jag och försöker skriva ett brev till min bror jag inte haft kontakt med på över ett år.
Allt pga att dennes galna sambo vägrar låta någon i familjen kontakta honom.
Vi kan inte ringa eller skicka mess, för då svarar hon med x antal evighetslånga mess med elakheter. Vi kan inte åka dit för de (läs hon) låser in sig i huset. Är de ute så vrålar hon åt honom på en gång och han går in. Vi kan inte maila för hon kontrollerar allt! Jättelång historia, ofattbart hur galen en person kan vara och hur en människa kan förstöra för så många.
Hundavel & Ras Tänker att en alltför egensinniga hund kanske dödar dotterns hundintresse? När vår dotter var ung och vi skaffade valp av sällskapsmix...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.