Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu vill jag grina över att det tydligen ska bli -10 och snöa imorgon. LÅT MINA ÄLSKADE PLUSGRADER OCH MIN VACKRA SNÖ- OCH ISFRIA MARK VARA IFRED!!

Tugga på!
Och undrens tid är fan inte förbi, efter skräpmat i ett dygn var jag nu sugen på grönssakssoppa med kvarg. Wat. (okej, jag lär bli sugen på onyttigare saker nu när soppan är slut, men kanske inte lika mycket? fingers crossed :D )

Du verkar kanske inte bo i helt rätt del av landet ;)

KL
Just nu saknar jag min hund, väldigt mycket :( Och utöver det försöker jag packa upp det sista ur flyttkartongerna, men det är så tråkigt :cautious:

Nää, men fan, nu när hela vintern varit helt underbar med plusgrader och cirka noll snö så hade jag verkligen hoppats/förväntat mig att det kunde få hålla i sig hela säsongen denna gång, men sådan tur hade man visst inte. Jaja, jag håller tummarna för att det slår om snabbt och smälter bort ASAP, tills dess får jag gräva ner mig under några täcken i soffan.

Förlåt, det är nog mitt fel. Jag har typ bönat och bett varje kväll att det ska frysa på, för jag ORKAR inte mer lera i hagen nu.. :(

Och här trodde man att man kunde lita på dig?!
Har aldrig känt mig såhär bedragen i hela mitt liv alltså. :(

Kl

Just nu är jag less på mitt Nintendo. Spelar super Mario bros 3 och är på sista bossen men han dör ju aldrig! Däremot gör jag det. Suck!

Ska fixa middag nu och vila fingrarna. Dom värker efter spelandet :D

Huu, det lät inte alls gott! Eller ja, skinka är väl okej men keso är uäck! (Ironiskt nog kallas en av mina hästar för Keso :p )

Just nu är jag rätt trött på regnet. Men ska jag kolla på Anna o Emil, så jag är glad ändå :D

Just nu tittar jag lite halvt på Stand By Me, vill läsa orginalet (men har inte boken) och har ont i ansiktet efter att ha lett så mycket åt Emil och Anna. HUR söta får man vara?

Och så är jag FORTFARANDE hungrig?!

Wääh!

kl

Ser på Djurskyddsinspektörerna och är på god väg att bli kroniskt deprimerad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 184
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"