Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

+ LadyCovergirl

Tack!
Får uppdatera imorgon :)
Nu hoppar jag i säng. Tabletten börjar kännas av nu.

kl

Just nu är jag nyvaken och ska till stallet. Jag vill bara ligga här och gå i dvala under mitt täcke. WÄÄH.

*Kl*

Just nu sitter jag och gör de intagnas skolschema för nästa vecka. Många Excel-filer blir det!

kl

Just nu funderar jag på om det är möjligt att konvertera till blåsfisk för att slippa all jävla idioti i världen.

Varför just blåsfisk?

*Kl*

Just nu är jag lite sur för att jag på något vis måste hinna åka till Lund idag för att lämna tillbaka en bok. Sju böcker gick att låna om men såklart inte den åttonde :mad:

Kl

Just nu är jag glad över att mötet med FK gick bra idag, tror jag. Hon verkade vettig i alla fall men man vet ju inte ifall det bara är en ridå.
Nu har klumpen i halsen försvunnit iaf. Bara nervös inför deras beslut nu som kan dyka upp i brevlådan när som. Verkade som dom kunde fatta ett beslut relativt fort. Bara kolla igenom papperna med deras läkare och AF först.

Å nu ska jag till stallet i ösregnet...

kl

Just nu knaprar jag chips till frukost och vägrar fundera över dagen/mitt liv/framtiden. Mer chips.

Så skönt att det åtminstone kändes bra! Hoppas att beslutet kommer snabbt och att det blir som du vill :)

*Kl*

Just nu tittar jag ut på Jonathan som står ute i ösregnet på en av promenadgårdarna. Skadeglädje är en fin sorts glädje :devil:

Haha skönt att höra att någon kan med Excel inom ditt yrke.. ;) (ironi) Två i personalen stod och försökte lära varandra Excel medan de väntade på att jag skulle sminka mig på besöket i måndags. Var som att lyssna på två barn som skulle lära varandra 2+2. :D

KL

Just nu tröstshoppar jag nya skor.. :love:

Bilden blev visst lite stor.. :o

Jag tycker inte alltid om Excel ska tilläggas. Idag har jag bråkat lite men i slutändan blev det nog rätt. (Hoppas jag! :o ) De flesta i min ålder brukar ha hygglig koll på Excel men visst finns det undantag. (Jag tolkar ditt "killar" som att de anställda var ungefär i min ålder.)

Personalen var en tjej i ca 25 års åldern & en man på minst 30+ .. Det var mannen som inte förstod ett dugg, tjejen kunde lite. Men jag hade iallafall något att roa mig åt. :p

*Kl*

Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags att gå hem. Jag hoppas att jag har förberett allt inför nästa vecka då ordinarie personal är tillbaka på den här posten :)

Nåja, ibland får man skratta med folk och ibland åt folk. Så länge man får skratta så får man nog vara nöjd :p

(Och jag inser nu att jag läste ditt förra inlägg som Fan läser bibeln. Det står ju inte "killar" någonstans :banghead: )

Just nu sitter jag och spelar FEAR, som behöver fler checkpoints innan starka fiender (och i allmänhet) jag bara SÄGER.
Och så försökte jag skala en apelsin och äta den som vanligt folk. Aldrig mer! Kniv it is.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 202
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar