Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Wääh!

kl

Ser på Djurskyddsinspektörerna och är på god väg att bli kroniskt deprimerad.

Det är ett väldigt dåligt program för hjärtat och den psykiska hälsan. :(

*KL*

Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Håller på att totalt stupa av trötthet. Men det är ju i alla fall fredag imorgon.

*Kl*

Just nu ska jag snart ta och lägga mig. Måste försöka sova ordentligt eftersom jag imorgon börjar 6.45 och gärna ska vara där lite tidigare så nattpersonalen kan gå hem :)

KL

Just nu äter jag frukost och försöker analysera ena hunden till max, kolla efter varje litet tecken som skulle kunna vara positivt efter medicinhöjning. Desperat.

Väldigt stelt ben + noll energi (vill inte gå förutom när hon är lös och "glömmer") pga benpålagringar som kommit under hösten/vintern efter en operation 2011. Fick magsår av smärtstillande så går på kortison som nu slutat fungera.. Så gjorde en liten höjning i tisdags och ska se en förbättring innan tisdag, annars finns det nog inte så mycket mer att göra. :(

Vad blir det för färg?:)

Åh, lilla vännen då :( Hoppas det kommer en förbättring nu snabbt!

Just nu ska det bara bli lite ljusare och jämnare i färgen. Sen har jag inte bestämt mig, men det lutar åt blått, grönt eller orange :angel: Dock inte hela håret utan bara någon liten bit.

*KL*

Just nu har jag precis bokat en sista-minuten-biljett hem, snabb-packat väskan och ska snabb-äta. Livet är minst sagt upp och ner just nu.

kl

Just nu vill jag ha baaaarn.

Och innan någon tror att det brunnit helt i proppskåpet: En bekant ska sälja sin ungponny, vilken råkar vara jordens femininaste sötaste nättaste vackraste lilla Welsh Mountainsto, och jag ba: VILL HA. Men jag är lång och tjock och kan inte rida B-ponny, så jag behöver en unge. Nu. Helst en som växer till fem år på en dag och är automatiskt söt, tyst, lugn och snäll. Men om jag blir raketgravid och ser till att ungen blir snittad prematurt så hinner ju hästen växa till ridbar ålder, och sedan kan jag indoktrinera ungen så fort den lärt sig gå typ.

Kan man messa dejten kanske och lägga fram det här förslaget? Har svårt att se vad som skulle kunna gå fel. "Du har ju SAGT att du vill ha barn i framtiden?!"

Det låter enklare om du lånar min tös på 5 år då och då istället så har du fortfarande ett giltigt skäl till att köpa ponnyn ;)

Tack, får hålla tummarna! :/

KL

Just nu gör jag en miljon saker på samma gång. Rastlös med feber & mensvärk på samma gång är tametusan ingen rolig kombo... :p

Jag klarade inte av att se det!:(

kl

Just nu försöker jag fatta att jag är tillbaka i Tyskland! Känns stört konstigt!

kl

Just nu är jag huuungrig. Fortfarande. Aaah.
En apelsin till? En apelsin till.

Kan också meddela att matvete med rödlök, röd paprika, vitlök och soltorkade tomater med en klick keso till är sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingott :d

kl

Just nu sitter jag på bussen mot Fagersta, och är så jävla bestört över den här mannen som friades från våldtäkt trots att kvinnan skrek nej, och trots att tingsrätten anser det vara fucking BEVISAT att "mannen tvingat kvinnan till samlag med våld". Det är så jävla tragiskt och vidrigt att jag inte har ord. Fy fan fy fan fy fan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 184
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar