Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu blev jag också lite sugen på en ny mobil efter att mor min kom hem med en sproilans ny!:D

Kl

Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet. Tömkörde idag och det gick superbra :)

Jag spontanköpte en ny telefon några dagar före jul :D Vad köpte din mamma för telefon?

*Kl*

Just nu tittar jag och dottern på det inspelade skidskyttet :)

Just nu sitter jag och ska äta en apelsin och försöker klura ut kvällen. Eller, klura ut, det blir väl soffa, bok, Sons of Anarchy och svullande. Köpt en massa nyttigheter främst, men när kvällens sällskap inte kunde (femte av de fem gånger vi planerat att ses hos mig) blev jag less. Pallar inte ikväll. Det blir mys, mat och så vidare med nyttigt imorgon.

Jag råkade köpa choklad idag, en hel del choklad dessutom :o Det var iofs ett väldigt bra pris så det är fullt legitimt :rofl:

KL
Just nu vill jag bara säga upp mig från jobbet. Som jag tycket är roligt, men det är lite för mycket.

Kl

Just nu har jag precis dumpat ungarna i sina sängar och tagit min sömntablett redan. Har årets viktigaste möte imorgon bitti och är så nervös så jag kunde kräkas nu. Måste somna i tid idag och få världens bästa sömn så jag orkar med psykiskt imorgon.
Ska städa undan lite tills effekten av tabletten slår in.

Lycka till imorgon!

KL

Just nu ligger jag i feberfrossa och försöker se på Paradise Hotel.

Just nu har jag precis ålat mig ner i jordens tightaste jeans (de är tighta i vanliga fall, nu är de dessutom nytvättade) och undrar om jag kommer kunna få av mig dem igen. :D

Håller tummarna för imorgon!

*Kl*

Just nu ska jag ta och gå upp till mitt sovrum och lägga mig i min underbara säng :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 202
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar