Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu inser jag att jag av någon outgrundlig anledning glömt att fylla i ögonbrynen, vilket kan förklara varför folk tittat på mig hela morgonen. Det är tydligen fortfarande inte på modet att se cancersjuk ut.

Ta en färgglad tuschpenna och go wild and crazy :idea:

*Kl*

Just nu inser jag att något eller någon bråkar med mig. Jag vill skriva ut en blankett för friskvårdsbidrag för 2013. Meeeen nähä, då säger Word att jag inte kan öppna mappen med mallar. Blääää! :banghead:

Har ingen tuschpenna, tror du det går lika bra med ett rött läppstift? :D

kl

Just nu har jag precis städat min stad från Ung Vänsters tapetsering och ersatt den med finare flygblad. Har även lyckats med bedriften att häfta mig i tummen. Note to self: Tänk på hur och var i helvete du håller fingrarna innan du testar om häftapparaten fungerar.

kl

Just nu är ser jag ut såhär: :eek: efter att ha läst att Nellie Berntsson auktionerade ut en dag hos henne till förmån för musikhjälpen, och tjejen som "vann" och alltså ska dit och träffa Nellie, rida etc. betalar 10.000 för det :eek: Eller ja, hennes föräldrar säkerligen. Visst går pengarna till ett väldigt gott ändamål, Nellie är cool och tjejen som ska hälsa på är säkert överlycklig, men 10.000?!

Rött läppstift är ett fullt godkänt substitut! :D

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag nästa vecka ska försöka få några nattpass. Långa pass (13 timmar) men jag kommer i gengäld hinna rida i dagsljus alla dagarna.

:D
Det är en ung tjej (12? 13?) som bloggar, har varit med i ponnyakuten och är med på olika event titt som tätt. Det verkar som att alla sveriges unga hästtjejer avgudar henne och hon har en stor populär blogg som många vuxna gillar att störa sig på ;)

KL

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med min dag och väntar på ett telefonsamtal.

Kl

Just nu ska jag fixa frukost och sen blir det stallet. GM till stan efter det och hämta matkassen och köpa en säck foder åt hästen.

*Kl*

Just nu ska jag gå och sätta igång de intagnas kaffebryggare :D

Just nu läste jag den här meningen som "sätta ihop de intagnas kaffebryggare" :D och tänkte att, visst finns det en hel del säkerhetsrutiner men att plocka isär kaffebryggaren efter varje användning verkar lite överdrivet. :D

*KL*

Annars lagar jag mat och är irriterad på skolan.

Kl

Sitter i bilen och väntar på mannen som är inne på biltema och köper en krok så vi kan sätta upp en ljuskrona över bordet i vardagsrummet.
Har hämtat matkassen och köpt en säck foder åt hästen, så nu är alla ärenden klara för idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 207
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben