Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu ska vi sätta igång och laga mat. Blir Korvsoppa från matkassen så hoppas den blir god. Soppa är antingen eller tycker jag. Kan bara bli bra eller dåligt.
Haha, det är ny färg en gång per vecka och då och då under veckan påfyllning. Mitt jobb och mina hästar sliter lite på naglarna Men det är så kul att första arbetsdagen varje vecka så kollar de intagna vilken färg jag har på naglarna så det är värt det
Fascinerad över min vikt efter att på ren impuls ställt mig på roomiens våg. Inte konstigt att jeansen som alltid varit för små sitter så bra... Frågan är varför i hela världen jag gått ner? Så här lite har jag inte vägt på flera år
Just nu har jag skickat ett mail och sökt ett jobb. Nu är jag klar med dagens uppgifter. Heja mej! Då kanske man ska ta tag i morgondagens uppgift: städa!
Skola & Jobb Och framförallt vara alkoholfritt. Jag dricker aldrig (har inga problem med alkohol ska tilläggas, tycker bara det är äckligt och tomma...
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.