Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu har jag och dottern precis ätit klart och ska titta på det (inspelade) andra slalom-åket :)

Kl

Just nu ska vi sätta igång och laga mat. Blir Korvsoppa från matkassen så hoppas den blir god. Soppa är antingen eller tycker jag. Kan bara bli bra eller dåligt.

Kl

Just nu har jag precis ätit en god Rotfruktssoppa med korvslantar och fetaost :d
Dags att lägga barnen och sen ska vi se en film vi hyrt :)

*KL*

Nu ska jag släpa in min trötta kropp i duschen, sedan mata samma kropp och sedan lägga mig och sova. Jag orkar inte.

KL

Just nu har jag precis spelat en match Dota2 och det gick åt skogen så nu lyssnar jag på arg musik och surar!

*Kl*

Nu har jag precis gett hästarna kvällsmat så nu ska jag duscha, torka håret, måla naglarna och kanske ta något kvällsfika innan jag trillar i säng.

KL

Just nu bokade jag en 1.5 timmar lång lyxansiktsbehandling med massage och färgning av ögonbryn/ögonfransar på onsdag :love: . LYX var ordet :D!

Åh, nu blev jag avundsjuk! :p

*Kl*

Just nu målar jag naglarna och är rätt uttråkad och lite stingslig :mad:

Haha, det är ny färg en gång per vecka och då och då under veckan påfyllning. Mitt jobb och mina hästar sliter lite på naglarna :p Men det är så kul att första arbetsdagen varje vecka så kollar de intagna vilken färg jag har på naglarna så det är värt det :rofl:

Kl

Just nu funderar jag på att hoppa i säng. Mannen har däckat i soffan, som vanligt så har bara mig själv som sällskap..

KL

Sitter i fåtöljen och eftersvettas efter en kortare löprunda :angel: Konditionen försvinner snabbt när man inte underhåller den.. 2,5km blev det iaf :angel:

knapp

Fascinerad över min vikt efter att på ren impuls ställt mig på roomiens våg. Inte konstigt att jeansen som alltid varit för små sitter så bra... Frågan är varför i hela världen jag gått ner? Så här lite har jag inte vägt på flera år :crazy:

Men du har ju varit lite vinterdeppig ett tag, det är säkert därför.

Men det är natt! På natten sover man. Skärp dej!

Just nu har jag skickat ett mail och sökt ett jobb. Nu är jag klar med dagens uppgifter. Heja mej! Då kanske man ska ta tag i morgondagens uppgift: städa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 211
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar