Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Jag äter helst fejksemlor :D

När är det semledagen? Det är väl ändå ett tag dit?

Åh, nu blev jag sugen på semla :d Med mandelmassa, mittenbiten med mandelmassa + grädde + florsockrigt lock är ju allra godast :d
Dock inte riktigt lika sugen på magont efteråt.

Ja, det må jag säga :p Kommer du inte tröttna på det? Iofs så tröttnar jag aldrig på t.ex. Snickerskakor, Dumle-muffins osv osv :d

Jag brukar max äta tre semlor så dom andra två sparar jag till senare. Vill ha en med vaniljkräm och en med hallonmousse.
Hemmagjord snickers :d

Aha, då så. Ibland hör man om folk som äter en semla per dag under flera veckor :p (Vilket jag iofs lätt hade kunnat göra med många andra sorters bakverk ...)
Hemgjord Snickers är farligt gott men jag har inte ingredienser hemma till det :/

kl¨
Just nu rotar jag runt i mitt flyttkaos, har precis gjort lite plats i soffan så att jag kan kolla hockey-VM och äta middag :p

Skulle aldrig kunna med att äta en semla om dagen ens i en vecka. Skulle tröttna på tre dagar.

Just semlor äter jag nog inte mer än en eller möjligen två per säsong. Men skulle någon servera med en bit Sachertårta varje dag i ett par månader så hade jag glatt ätit :d

Just nu tittar jag på skidorna i efterhand och undrar vad jag ska göra av kvällen. Antingen får jag sällskap (men det vågar jag inte hoppas)... Eller så göra storkok av soppa eller bara halvdö framför tvn.
Om jag bara kunde sluta stressa över något så fånigt.

*Kl*

Just nu tittar jag och dottern på JVM-finalen. (Och jag har svurit lite så dottern har utökat sitt ordförråd :o )

kl

Just nu känner jag så här inför hela världen pga. hockey.

330491_025.JPG

bridesmaid_1883941i.jpg

Mvh tänker inte vistas mer på internet förrän imorgon när alla förhoppningsvis lugnat ner sig över att Sverige vunnit eller förlorat.

Just nu har jag precis sett klart herrarnas final climb och sitter och skrattar fånigt för mig själv. Vem fan HOPPSKEJTAR över mållinjen uppe i backen? VA? :D

kl

Just nu är jag sur för att svenskarna shabblade bort sin seger!
Men satan vad bra dem är!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 218
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar