Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter också framför Tour de Ski och önskar att jag tyckte annat än masstart var lite roligare. Är förvånansvärt rastlös snarare än trött efter skitnatt nummer två. Kan jag bara få sova normalt?
Aha! DET VAR DU SOM GILLADE INDIVIDUELL START! (för det finns det ju ingen annan som gör )
Haha men jag somnar ALLTID framför individuell </3 Och så missar jag allt det roliga.
Just nu väntar jag på att svärmor kommer hit om en stund så jag kan åka till stallet. Hon sa hon kunde passa dom åt mig när jag åker dit. Så ska väl slänga i mig frukost och byta om.
Just nu sitter jag på jobbet och försöker pussla ihop schema samtidigt som jag kastar i mig lunch och multitask-rastar. Typ. Om fem minuter går min kollega för dagen och då får jag rådda hela avdelning själv fram till 21. På avdelningen ovanför är de också en man kort. Underbemanning när den är som bäst!
Nu ska jag stänga ner Buke, låtsas att jag pluggat färdigt och åka till stallet. Får väl se om jag fixar att rida idag, höften värker värre än på länge.. Men hästen tränar inte sig själv! Får väl nöja mig med en körtur med lilla traktorn och låta hyper få en ledig dag.
Eller hur! Vi har tre avdelningar, idag är vi en gubbe på två av dem och två på den tredje - som i sin tur har en boende som är väldigt dålig och därför behöver ständig vaka. Så en aktiv gubbe på varje avdelning, det är grejer det.
Just nu surar jag... Varför ska man alltid springa på någon bekant när man har mjukisbyxor, håret i en boll & är osminkad? Men när man är fixad, neej då är det helt öde ute!
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.