Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu har jag precis lagt mig i sängen för att sova. Imorgon blir det ostörd sovmorgon då barnen sover hos farmor och farfar inatt!

knapp

Sitter i sägen med ont i magen. Av någon anledning tyckte inte magen om nudlarna jag satte i mig för ett par timmar sen :crazy:

Börjar ledsna på detta nu. Det gör inte tillräckligt ont för att jag ska bli orolig, bara en molande värk som gör det omöjligt att sova :(

Sitter också framför Tour de Ski och önskar att jag tyckte annat än masstart var lite roligare. Är förvånansvärt rastlös snarare än trött efter skitnatt nummer två. Kan jag bara få sova normalt?

Pfft, masstart är ju verkligen inte kul! (Eller ja, det är kul men inte hälften så kul som individuell start! Jaktstart är dock roligast.)

Aha! DET VAR DU SOM GILLADE INDIVIDUELL START! :mad: (för det finns det ju ingen annan som gör :p )
Haha men jag somnar ALLTID framför individuell </3 Och så missar jag allt det roliga.

Men ja, jaktstart och sprintar tack. MED Jönsson.

Kl

Just nu väntar jag på att svärmor kommer hit om en stund så jag kan åka till stallet. Hon sa hon kunde passa dom åt mig när jag åker dit. Så ska väl slänga i mig frukost och byta om.

KL

Just nu sitter jag på jobbet och försöker pussla ihop schema samtidigt som jag kastar i mig lunch och multitask-rastar. Typ. Om fem minuter går min kollega för dagen och då får jag rådda hela avdelning själv fram till 21. På avdelningen ovanför är de också en man kort. Underbemanning när den är som bäst! :cautious:

Usch.. Och så ska det sparas pengar. Heja! :meh:

Nu ska jag stänga ner Buke, låtsas att jag pluggat färdigt och åka till stallet. Får väl se om jag fixar att rida idag, höften värker värre än på länge.. Men hästen tränar inte sig själv! Får väl nöja mig med en körtur med lilla traktorn och låta hyper få en ledig dag.

KL

Just nu väntar jag på att den sista tvätten ska torka så jag kan hämta den och börja fixa annat som behöver göras..:p

Eller hur! Vi har tre avdelningar, idag är vi en gubbe på två av dem och två på den tredje - som i sin tur har en boende som är väldigt dålig och därför behöver ständig vaka. Så en aktiv gubbe på varje avdelning, det är grejer det. :banghead:

Just nu tittar jag på Tour de Ski igen och undrar hur många startande det tar innan jag somnat. Igen.
Men smattrandet av regnet är så lugnande...

(och så har jag trååååååkigt! men det kanske är okej att sega en lördag när man inte har några andra planer? utan dåligt samvete?)

KL

Just nu surar jag... Varför ska man alltid springa på någon bekant när man har mjukisbyxor, håret i en boll & är osminkad? :mad: Men när man är fixad, neej då är det helt öde ute!

Kl

Just nu kollar jag på film och har ont i huvudet. Borde väl lägga mig egentligen..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 218
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 464
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar