Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu har jag ett fint litet sår i pannan och stört ont i nacken efter att ha kraschat in i sätet framför när bussen tvärnitade för en älg. Saker som händer när man vägrar bussbälte, kids.

*Kl*

Just nu kollar jag på Castle. Funderar på om jag ska slå på stort och se på ett, två eller tre avsnitt efter detta :p

Haha, jag sover faktiskt men vänder gärna dygnet lite fram och tillbaka. De senaste veckorna har jag börjat tidigt när jag jobbat så när jag är ledig gillar jag att vara vaken tills jag vill gå och sova, inte tills jag måste gå och sova :p (Blandat med ett par utgångs-kvällar där jag har vänt dygnet något alldeles brutalt mycket och gått och lagt mig mellan 7.30 och 9 :rofl: )

Dessutom sover jag alltid väldigt bra, somnar snabbt och vaknar för det mesta hyfsat utvilad. En stor "gåva" som jag är mycket tacksam för. (Kan också sova var som helst och när som helst på dygnet.)

kl

Just nu sitter jag och är jättetrött, ska upp om knappt 7 timmar och orkar verkligen inte gå till sängen. Snacka om I-landsproblem.

Det är jag avis på. Vill också få en bra sömn på få timmar. Jag har ju grava sömnproblem och har alltid haft. Har 3 olika sömntabletter så jag ska kunna somna och få sova.

Men det kanske är för att du har fullt upp som du sover riktigt bra? För du verkar alltid vara på språng med något.

Att sova dåligt är extremt påfrestande så jag lider verkligen med er som har sömnproblem :crazy:
Jag vet inte om det finns någon särskild anledning till att jag sover bra. Visst har jag oftast (för) mycket att göra men jag springer inte omkring stressad varje dag för det.
Ska snart sova igen, sovit 1-2 timmar i soffan och har nu lagt mig i sängen. Många skulle ha svårt att somna om men jag kommer strax sova sött igen.

Instämmer och är också avis på de med god sömn ;) vet inte hur många timmar jag vände och vred på mig i natt!

Just nu har jag iaf precis gjort mig ordning för dagen..om än något sent..

Kl

Just nu sitter jag i bilen. Ute och kör med hästen så han får vänja sig lite. Duktigare än sist men fortfarande knäpp i huvudet. Han har en förkärlek att hoppa över bommen. Satt dit en boxgardin så får han glo in i den istället. Skiter i om man får göra så eller inte. Han hoppar iaf inte över då.

kl

Just nu önskar jag att jag hade kunnat ha kvar kakan, men ändå fått naggat lite på den! Utan att nån jävel slår mig på fingrarna!

kl

Just nu är jag jättejättejättetrött och är ganska glad över att stallet iallafall är klart för idag. Ska ta en väldigt lat kväll hemma och det ser jag fram emot :)

Just nu är jag jätteirriterad på en gammal vän som kränker "sina vänner" med en elak och uthängande FB-status. Blir så less på sånt!

Kl

Just nu har jag precis druckit en kopp kaffe och ätit en halv semla. Lämnar alltid mitten till mannen så äter runt den. Hatar mandelmassa!

Mandelmassa är ju typ det enda som är gott :p

*Kl*

Just nu tittar jag och dottern på damernas final climb :)

Det kan jag iofs hålla med om men det är inte riktiga semlor ;) (Och det är inte riktiga semlor som säljs redan nu! :eek: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 218
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V