Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu spelar jag Skyrim, vältrar mig i alla sportfånars tårar, och stör mig på att jag tänker på den där människan mer än jag borde. Skärpning och disciplin!

Haha :D
Men det är ju SJUKT! Sjuka människor!
Den energin kan väl inte rimligen över huvud taget finnas däruppe.

Wow!

KL

Just nu följer jag brandutvecklingen i Katrineholm digitalt. Min gamla hemstad, så ungefär hälften av alla fb-vänner ragear sönder på facebook. Och jag förstår det, tyfusan så det brinner!! :eek:

Det är helt vansinnigt och galet imponerande! (Och tänk vad han kan borde orka utföra med all den energin :d )

kl

Just nu borde jag sova, men jag trillade in på en mat- och bakblogg med härliga bilder och allt låter sååå gott, så nu är jag för hungrig för att sova och för trött för att göra nåt att äta.

Hahahaha :D Skönt att jag inte är ensam!
Även om the löve of my life råkar vara Jönsson. Som ju inte ALLS är upptagen.

Diggar också att Gjerdalen fortsätter vara så... svincool, hela tiden haha.

Jag vet inte ens om Jespersen är upptagen. Det känns inte riktigt relevant ens en gång :p

Du får välja någon ny snubbe istället för Jönsson :idea:

Insinuerar du att de inte sett oss på Bukefalos och kommer ta varje chans att ragga? Va?? ;)

Hmm, ja jag får fundera på saken!

Lär ju inte hjälpa när han och Anna är med i Patrik möter på torsdag :angel:

De borde ragga järnet! (Säger inte ungdomarna så nuförtiden? :rofl: )
Står du ut med att titta på honom med någon annan? :eek: ;)

Alltså kolla killen, han är ju ljuvlig! Bara lite skägg också så blir det finfint :d

beito_12_02_f_erikborg.jpg

Haha bara för att Anna är så sjukt söt... Jag kanske kan få låna honom ibland??

Jaaa alltså behövs nog lite stubb där va ;)

kl

Just nu objektifierar jag en drös stackars män på Bukefalos :D

Kl

Just nu har jag legat vaken i sängen i två timmar och kan inte sova :(
Funderar på att ta en promenad med hunden men det bästa vore om jag kunde somna om till typ åtta.

Kl

Just nu gör min man scones och jag väntar på att få äta upp dom :d
Somnade aldrig om så roade mig med att hänga på buke. Så Har varit vaken 6 timmar redan, kanske får jag sova gott inatt istället?

*KL*

Just nu sitter jag i skolan med ångest. Det går bra så länge vi jobbar, men när jag kommer hem lär väl ångesthelvetet övermanna mig. Blöh, vill bara dra ett täcke över huvudet och sova bort några månader.

Det vore iofs väldigt generöst av henne :p

Med lite skägg så är ju killen perfekt. Jag tror dessutom att han är lång :D

Just nu objektifierar jag en drös stackars män på Bukefalos :D
Mer objektifiering till världen!

kl

Just nu är jag så glad att jag typ grinar, och spelar i övrigt Skyrim, vilket är det enda jag gjort i två dagar typ. Påminns med ens om varför jag tog ett uppehåll med det här spelet i ett halvår: Det går helt enkelt inte att spela det i normala mängder, antingen skiter man helt i det eller så drar man igång det och blir sittande i 10 timmar utan paus.

Just nu ska jag nog släpa mig till köket och göra lite amerikanska pannkakor. Och sedan titta på SoA medan jag äter. Energi till noll och ingenting och har inte varit utanför ytterdörren på hela dagen :meh: Men jag fixade storkok, det är ju bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 211
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025