Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Kl

Just nu har jag precis ätit middag och svärfar kom på besök strax efter. Sen blir det att lägga barnen. Sonen börjar skolan imorgon igen.

*Kl*

Just nu äter dottern en av de nybakta frallorna, med kräftost :d

1545011_10152474722666102_526627673_n.jpg

kl

Just nu är jag nyvaken. Att knöka ned sig under ett duntäcke när man varit uppe sedan 5 var visst en dålig idé.

*Kl*

Just nu äter jag och dottern varsin pepparkaka. (Dottern valde en kaninformad och jag tog en älgformad :D )

Just nu känner jag att jag borde förbjuda mig själv att kolla i walkthroughs/game wikis om det inte är så att jag är helt sjukt jävla lost. Hur man dödar fiender borde jag ta mig tiden att lista ut själv.

Dåligt Lightzone, dåligt.

Jag har ätit de nybakade bröden med kräftost samt en tallrik nyponsoppa, fin kvällsmat :d Och nu ska jag få snuska mig :D

Kl

Just nu ser jag slutet på sex and The city och ska lägga mig efter det.

kl

Just nu hänger jag på Twitter och vill skrika i en kudde över SvDs artikel om förskolan med "intersektionell genuspedagogik". Nu vill jag bara avla fram en hel hög med döttrar som jag kan shoppa söta klänningar till, göra fina frisyrer på, köpa ponny åt och vara hemma med fram skolåldern, bara för att.

*Kl*

Just nu väntar jag på samtal från vakthavande befäl så jag kan lämna av hur många intagna jag har här :)

Just nu äter jag omelett och ska strax in till gamestop och se om Burnout Revenge finns kvar. Sedan till vårdcentralen och försöka få fram att jag inte fungerar med såhär mycket ångest. Samt försöka att inte bara "nejmenalltärbrahejdå"

*Kl*

Just nu vill jag misshandla skrivaren på mitt kontor. Den fungerade igår förmiddag vet jag med bestämdhet. Nu säger datorn att det inte går att skriva ut eftersom skrivaren är offline. Trots att jag ser att den är igång. Trots att jag vet att lärarna två rum bort har kunnat skriva ut papper här. Åååh, suck!

*Kl*

Just nu fixar jag så att jag kan printa ut nästa veckas studielistor på en annan skrivare i huset. Sen får jag på min lunch gå och hämta utskrifterna för jag får inte gå härifrån så länge jag har intagna här. Pust!

kl

Just nu försöker jag skriva ihop något om regeringens planer på förlängd skolplikt och hur enormt lite jag tror på den idén som enda lösning på utbildningsfrågan, vilket inte går särskilt bra pga. 1) skriver från mobilen och 2) är så trött att jag snart ramlar ihop en liten hög. Svart kaffe till lunch? Svart kaffe till lunch.

*Kl*

Just nu väntar jag på att vakthavande befäl ska ringa mig så jag kan ta lunch och åka till stallet :)

Kl

Just nu skrattar jag återigen åt hur SD gör bort sig. Jag vet att det tyvärr inte avskräcker deras väljare men det är så skönt på något vis nu när de är avslöjade så många gånger om - ingen kan bortförklara sin röst på dem. Pinsamma pack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
5 207
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben