Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

Hihi, närhet på distans :)

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag kanske ska ta och äta lite chips (Cheddar&garlic) med tzatziki :d

kl

Sitter på middag med förbundet, är lagom lullig och så sjukt nöjd med livet. Har träffat så många fantastiska förbunds- och Sverigevänner och är peppad inför min egen aktivitet som aldrig förr. Hey ho let's go!

kl

Just nu är jag väldigt fascinerad över min förmåga till subtilitet.

Person: Du är ihop med xxx va? (Jag vill inte att det ska komma ut redan att vi ses pga. olika skäl)
Jag: Öh nä va eller jag hm hur vet du det?

Suck.

KL

Just nu sitter jag i soffan med två filtar och är vrålförkyld :( så firar man första dagen av fyra dagars ledighet!

*Kl*

Just nu funderar jag på när jag och dottern ska åka till stallet. För en gångs skull regnar det inte men det blåser desto mer :mad:

KL

Just nu äter jag frukost och är lite halvbitter över att fortfarande inte vara helt kry när det är -9, snö & sol. När var det sånt väder senast? :love: Ska nog försöka gå en sväng trots sjukan senare, testa hur benet är på sjuk vovven också. :)

kl

Just nu funderar jag på vad jag ska äta till lunch. Har inga som helst idéer och är smått sugen på att klicka hem en pizza. :o inte alls lat, nejdå.

kl

Just nu sitter jag hemma och spelar xbox med en vänn, random snubbe som följde med på efterfest är på g och köper pizza & cola och man kan väl säga att jag inte hittade mannen i mitt liv igår.

Försöker att inte återigen få ont i magen och hjärtat över att bästa vännen som jag alltid någonstans har lite mer känslor för antagligen är intresserad av någon annan. Och han har alltid haft lite mer än vänkänslor för mig, så någon fånig del av mig kan ju inte sluta hoppas. Skit också.

Men. Inte hänga upp livet på honom. Så var det.

*Kl*

Just nu har jag och dottern precis kommit hem från en väldigt blåsig vistelse i stallet. Unga fröken kunde inte ens tömma sin skottkärra själv eftersom det blåste för mycket :crazy:

Solen tittar fram lite här också, mellan varven iaf, men blåsten gör det ändå rätt otrevligt :( (11 m/s enligt YR.)

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från en promenad. Ska väl sticka till stallet om en stund. Hästarna äter lunch nu så väntar en stund till så får han äta klart först. Ska väl ta mig ett mellanmål.

Nej, högst omysigt! :mad: Är man inne så ser det väldigt fint ut med solsken och blå himmel men det är bara lurendrejeri! :p

Kl

Just nu dricker jag Pepsi max och kollar på när mannen sätter upp gardinstången i köket. Äntligen lite gardiner!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 177
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar