Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*KL*

Nu ska jag ta en kort promenad i denna kalla värld kallad "utomhus" och se om det finns nån inspiration till min fiktiva hemtenta-studie där :D

*Kl*

Just nu fixar jag en något försenad lunch åt mig själv samtidigt som jag tittar på sammandrag från gårdagens GP i Basel :)

kl

Just nu har jag tittat på Ponnyakuten like a 9-åring och ska just ut och springa. I -15. Jag kommer att dö. Mvh fryser vid +5.

Kl

Just nu sitter jag i sängen under mitt täcke och fryser röven av mig. Funderar på att ta med täcket och parkera mig i soffan istället och spela Nintendo nu innan Grey's börjar om en timma.
Ska ta något mellanmål också.

kl

Just nu laddar jag ner massor av saker till Sims så jag kan nörda ordentligt ikväll. :D

Kl

Just nu kollar jag på tv. Är hur seg som helst idag. Får se om jag orkar träna ikväll. Tror inte jag pallar. Tar nog en promenad imorgon istället.

*Kl*

Just nu är jag på gymmet och väntar på att mitt pass ska börja :) Därefter väntar bio med Jonathan, oklart vilken film det blir :p

Språkresa - Har ändrat mig och vill byta destination, men det är ändå lite ångestfyllt ^^

kl

Just nu sitter jag hos min allra finaste vän och äter upp hennes godis :p

*KL*

Just nu ska jag sätta mig och läsa igenom artiklarna jag behöver till hemtentan. Woho. Sexuellt utnyttjande av barn - precis vad jag vill läsa om en måndagskväll... O_o

kl

Just nu har jag precis sett klart Farmen med ena vovven. Hans favoritprogram efter förra säsongen, är ju djur ööööverallt! :D:D

*KL*

Just nu har jag läst klart artiklarna, som faktiskt var intressanta och inte så svåra som jag trodde, nu är jag till och med peppad på att börja skriva hemtenta imorgon :banana:
Nästa: äggröra :love: och nyheter (för jag är en väldigt gammal 20-åring :p )

Kl

Just nu kollar jag på CSI. Sen ska jag ta en sömntablett och äta kvällsmat. Försöka sova sen om det går. Vilat hela dagen så det förstör väl nattsömnen..

*Kl*

Just nu ska jag och Jonathan sova. Vi såg för övrigt Anchorman 2 och den var rolig. Noterbart att vi var ensamma i salongen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 176
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2