Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu kan jag inte bestämma mig om jag ska fara och rida eller ej... Det är lika fint väder som igår: -12 och strålande sol men jag har ont i huvet och ryggen. Hmm....

Kl

Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet. Är otroligt seg idag med, så pass att jag ringde min vc och bad om att få ta nya blodprover. Hade rätt illa B12 brist för något år sedan och fick ta fyrdubbel dos ett tag för att kroppen skulle återhämta sig snabbt. Det är samma symptom denna gången så misstänker jag har det igen. Så nu väntar jag bara på att läkaren ska återkomma och berätta om sin ordination.
Så just nu sitter jag i soffan och är hur trött som helst med huvudvärk. Det här påverkar hela min vardag så jag hoppas dom hittar felet typ NU.
Ska väl fixa någon mat om en stund, om jag orkar vill säga...

Just nu sitter jag och huttrar under två filtar i soffan..bara någon minusgrad men jag är en fryslort

kl

Just nu sitter jag och lyssnar på ett radioprogram och försöker samla motivation till plugget.

*KL*

Just nu funderar jag på hur jag ska motivera mig själv nog för att ta mig till biblioteket och skriva på hemtentan. Mer motivation än att jag måste klara tentan, alltså :p

haha, jag och en kompis blev också ensamma på en bio en gång! :D

Det har hänt mig förr men det känns lika udda varje gång :p Nåja, vi valde platser fritt och kunde sen bre ut oss ordentligt :D

*Kl*

Just nu ska jag börja dra mig mot gymmet. Box-pass, så gott det nu kommer funka med tanke på att jag av oklar anledning pajade höger knä igår :mad:

kl

Just nu försöker jag besvara viktiga, professionella mail, och jag bara... HLFJRLFFMRNT KORTSLUTNING ABORT MISSION. Jag anser mig normalt vara ganska duktig på att formulera mig prydligt och vältaligt i skrift, men just nu är det total blackout i skallen, kan varken stava eller hitta ord och synonymer. Typ lixom ba hallå.

*Kl*

Just nu är jag lite nöjd med mig själv efter att ha kört ett tufft Box-pass, kul! :D (Att jag nyss lyckades missa durkslaget och hälla lite nykokt tagliatelle på ena handen låtsas vi inte om. Det gör bara liiiite ont :p )

Kl

Just nu har jag precis druckit en hemmagjord kopp vanilla latte och ska väl hjälpa min man som håller på att fixa middag just nu.

*Kl*

Just nu försöker jag äta kvällsmat men är så darrig på händerna att det inte är alldeles enkelt :rofl:

*KL*

Just nu äter jag pasta med pesto :d och är lite nördigt glad över att jag fick papperna inför provvalet idag. :banana: Ser detta som ett bevis på att jag nu officiellt är en myndig och respektabel människa i vårt samhälle! :D

Provval, vad är det? :confused:

*Kl*

Just nu försöker jag måla naglarna. Inte helt lätt när händerna darrar som små skräckslagna kaniner :p

Aha, jag började fundera på om jag missat något :p

*Kl*

Just nu ska jag snart gå och lägga mig. Både jag och Jonathan sov dåligt inatt så det behövs nog ordentlig sömn inför 7.15-17.45-passet imorgon :crazy:

Just nu sitter jag lite alsongsberused efter ett par öl och tvspel med en vän och funderar på vad jag ska hitta på nudå. Killen jag vill prata med på skype svarar ju inte. Tvspel själv kanske. Humm humm.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 176
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2