Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu kan jag inte bestämma mig om jag ska fara och rida eller ej... Det är lika fint väder som igår: -12 och strålande sol men jag har ont i huvet och ryggen. Hmm....
Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet. Är otroligt seg idag med, så pass att jag ringde min vc och bad om att få ta nya blodprover. Hade rätt illa B12 brist för något år sedan och fick ta fyrdubbel dos ett tag för att kroppen skulle återhämta sig snabbt. Det är samma symptom denna gången så misstänker jag har det igen. Så nu väntar jag bara på att läkaren ska återkomma och berätta om sin ordination.
Så just nu sitter jag i soffan och är hur trött som helst med huvudvärk. Det här påverkar hela min vardag så jag hoppas dom hittar felet typ NU.
Ska väl fixa någon mat om en stund, om jag orkar vill säga...
Just nu funderar jag på hur jag ska motivera mig själv nog för att ta mig till biblioteket och skriva på hemtentan. Mer motivation än att jag måste klara tentan, alltså
Just nu försöker jag besvara viktiga, professionella mail, och jag bara... HLFJRLFFMRNT KORTSLUTNING ABORT MISSION. Jag anser mig normalt vara ganska duktig på att formulera mig prydligt och vältaligt i skrift, men just nu är det total blackout i skallen, kan varken stava eller hitta ord och synonymer. Typ lixom ba hallå.
Just nu är jag lite nöjd med mig själv efter att ha kört ett tufft Box-pass, kul! (Att jag nyss lyckades missa durkslaget och hälla lite nykokt tagliatelle på ena handen låtsas vi inte om. Det gör bara liiiite ont )
Just nu äter jag pasta med pesto och är lite nördigt glad över att jag fick papperna inför provvalet idag. Ser detta som ett bevis på att jag nu officiellt är en myndig och respektabel människa i vårt samhälle!
Just nu sitter jag lite alsongsberused efter ett par öl och tvspel med en vän och funderar på vad jag ska hitta på nudå. Killen jag vill prata med på skype svarar ju inte. Tvspel själv kanske. Humm humm.
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.