Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

kl

Just nu är jag på väg hem från konferensen och Växjö. Så obeskrivligt skönt! Hemma om sju timmar och då ska jag sova i typ en vecka.

*Kl*

Just nu ligger jag i soffan och sms:ar lite med Sebastian. Vi ska försöka styra upp lite lekande under kommande vecka :D

kl

just nu undrar jag hur sjutton man ska orka med vintern! Var nyss ute på promenad i det behagliga vintervädret.

Det stod -12 på termometern men det blåste iskallt och kändes inte en grad varmare än -25 :wtf:

Just nu sitter jag hemma i ett mycket uppstädat och vädrat rum efter utgång igår, folk här och film och pizza idag. Stressar som ett cp och jag vet inte varför. Aaaaaah.

*Kl*

Just nu myser jag och dottern under en filt samtidigt som vi tittar på ett gammalt avsnitt av På spåret :)

kl

Just nu vill jag bara heeeeeeem.
Åker med jättetrevligt folk men efter en helg blir de lite för mycket, jag vill vara sjäääälv.

*Kl*

Just nu är jag lite nöjd med att min reservplats till morgondagens Sh'Bam-pass i Malmö blivit till en ordinarie-plats :D

knapp

Jag borde göra det sista av min del av grupparbetet men sitter mest och glor. Vinkade av pojkvännen på stationen och känner mig märkligt nollställd... :/

kl

Just nu har jag precis ätit en Supergod middag och nu är det dags att slänga ungarna i säng. Skola och dagis imorgon.

Kl

Just nu ser jag slutet av miss secret agent 2 och sen blir det sängen!

Just nu gör jag allt för att inte somna! Har varit vaken hela jävla natten utan någon vettig anledning.

*KL*

Just nu bävar jag för att behöva lämna min varma lägenhet och ta mig ut i de tretton minusgrader som väntar utanför.

kl

Just nu ska jag snart göra lunch (värma pizza, så "göra lunch" låter kanske bättre än det är...) för att sen pälsa på mig alla kläder jag har för en eftermiddag-kväll i stallet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 177
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar