Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*KL*

Just nu är jag irriterad på min kropp. Allt har rullat på så bra i två dagar och så tar det bara stopp och det känns helt plötsligt som en enorm uppgift att bara värma mat. blööööö

Kl

Just nu kollar jag på Suburgatory. I reklamen ska jag fixa en kopp kaffe. Å sen fortsätta dega en timma till i soffan.

kl

Just nu spelar jag Skyrim, och är i övrigt sååååå jävla nöjd över att ha bokat in distriktets allra första skolbesök, och har ytterligare två ej datumspikade men med grönt ljus. Det är fan inte illa på mindre än ett dygn. Taggaaaaaaad!

*Kl*

Just nu har jag precis kommit hem från jobbet. Pga sjukdom på avdelningen bredvid "min" fick jag stanna till 19. Alltid fint med spontana 12-timmarspass :p

kl

Just nu kollar jag på Tsatsiki vänner för alltid, bara för att Joakim Nätterqvist är så jääävla snygg i den filmen :love::d

*Kl*

Just nu har jag skrivit ett galet långt mejl till min mamma. Hon är lärare och just nu läser eleverna Brott och straff i Samhällskunskapen. Eftersom jag jobbar i ett fängelse så hade barnen fått skriva frågor :) (Och sen berättade jag ungefär en miljon andra saker också :p Det finns ju så mycket att berätta!)

Kl

Just nu har jag precis ätit middag och ska slänga ungarna i säng. Sen sömntablett och kolla på ett tvprogram innan jag lägger mig.

kl

Just nu väntar jag på att Paradise Hotel ska börja så jag kan underhålla mig med att titta på idioter och slippa mig själv ett tag. :p

Just nu spelar jag Diablo II, lyssnar på musiken från Kingdom Hearts II och försöker ignorera faktumet att jag eg borde sova. :p

KL

Just nu tog jag en citodon och inväntar smärtfritt ro i kroppen framför Masterchef USA. :)

kl

Just nu är jag precis hemkommen från stallet och ligger nu under två duntäcken (vad fan är en dunktävling, autocorrect?), knarkar Kan Jang och apelsiner och ser på Family Guy och hatar mitt liv. Måste. Bli. Frisk. Tills. Imorgon.

Dunktävling tolkar jag som något snuskigt :o

*Kl*

Just nu har jag blivit förpassad till yrkesutbildningen. Det har varit en lite körig morgon med sjuktransporter och annat spännande. Jag har på mindre än två timmar hunnit vara på fyra avdelningar :p

kl

Just nu har jag och vovven precis kommit hem från en 3 km promenad i skogen. Ska bara dricka klart min Pepsi max så ska vi åka till stallet efter det. Egentligen hade jag velat lägga mig och vila för jag är fortfarande extremt seg i huvudet :(
Hoppas det visar något på blodprovet jag tog igår. Orkar inte ha det så här längre!

*KL*

Just nu håller jag på och försöker komma överens med försäkringskassans hemsida. Inte det lättaste...

*Kl*

Just nu är jag hemma en vända på lunchen. Jag tänkte att hunden ville kissa men det ville hunden inte alls göra. Hunden ville springa omkring och fjanta sig :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 174
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar