Just nu, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del III

*Kl*

Just nu ligger jag i sängen och försöker locka hit katten. Dock envisas han med att ligga på golvet :p

Just nu sitter jag lite alsongsberused efter ett par öl och tvspel med en vän och funderar på vad jag ska hitta på nudå. Killen jag vill prata med på skype svarar ju inte. Tvspel själv kanske. Humm humm.

:D :D

*KL*

Just nu försöker jag flyttpacka och tittar på girls och håller på att spy av trötthet + magkatarr. Oh, happy days.

Hahaha skit också! :D Jag som var så nöjd med att hitta och rätta till två andra stavfel! Men jag menar, jag kan ju inte hälla ut fullt fungerande öl :p

Hahaha skit också! :D Jag som var så nöjd med att hitta och rätta till två andra stavfel! Men jag menar, jag kan ju inte hälla ut fullt fungerande öl :p

Men om man säger det med lite norsk brytning så funkar det nästan :D Så vi kan låtsas att du helt enkelt är berest :D

*KL*

Just nu äter jag yoghurt. :)

Vi skyller på att jag både älskar Norge och har pratat mycket med norrmän senaste tiden tycker jag :D

Nu sitter jag och mailar med vad som verkar vara en väldigt snygg skotte på Happy Pancake och försöker samtidigt spela FEAR. Tur att jag inte har någon speciell plan för morgondagen haha.

kl

Just nu stör jag mig mer än jag borde på felstavningen "besta" i en trådrubrik, äter kladdkaka, har ångest över att jag äter kladdkaka, ska titta på film och har ångest över att jag inte sover, haha. Men men, sova kan man faktiskt göra i 20 minuter på bussen till stallet om sex timmar, resonerar jag.

Har också ångest för att jag inte sover.. Istället kollar jag just nu på kvällens avsnitt av PH och är pigg. :meh:

KL

Just nu är jag sugen på yoghurt och kladdkaka (tack för det, Lillagoajag och Riley) och har precis suttit och gråtit som ett litet barn till Marley and Me. Det är inte klokt vad jag tjöt och snorade och tjöt! :o

F'låååt! ;)

kl

Just nu är jag på väg till stallet och kan konstatera att jag gjorde ha rätt i att ha ångest över nattens sömnlöshet. Helvete.

Just det, frukost kanske jag skulle äta.
Kom precis på att jag har suttit framför datorn i en timme nu och fortfarande inte gjort det jag skulle. Heja mej!

I need coffee..

Kl

Just nu har jag precis ätit frukost och väntar på att tösen ska äta upp sin så ska vi åka till stallet efter det.

Just nu äter jag apelsin och funderar på vad jag ska göra idag.
Spela tvspel. Borde ringa vårdcentralen och be om telefontid. Bah.

Kl

Just nu kollar jag på tv och surfar runt här. Har precis kommit hem från stan. Tog lite blodprover idag. Var i stallet innan dess och övade lite horsemanship med ponnyn och frihetshoppning. Ska hämta hem tösen om en stund. Hon fick stanna kvar i stallet och leka med stallägarens dotter.

KL

Just nu har jag precis kommit hem från veterinären och känner såhär = :banghead: Skjut mig.

Kl

Just nu har jag precis ätit en lite försenad lunch. Hämtade hem tösen från en kompis innan dess. Nu blir det slapp i soffan framför Grey's anatomy som börjar om en halvtimma. Sen ska jag försöka få till ett träningspass. Det skulle vara bra för mig.

kl

Just nu funderar jag på om jag ska orka baka något, och isåfall vad. Jag är sugen på något nybakt men orkar inte anstränga mig :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 173
Senast: pepp
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 461
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar