Förstöra fina o goda lussekatter med socker....... Mvh gammal o icke nyskapandeBlir nyfiken, varför ledsen @dobbis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstöra fina o goda lussekatter med socker....... Mvh gammal o icke nyskapandeBlir nyfiken, varför ledsen @dobbis?
Haha anade att det nog kunde vara så och då ska du veta att jag vanligen är inrutad och vill göra likadant varenda jul men nu jäklarFörstöra fina o goda lussekatter med socker....... Mvh gammal o icke nyskapande
Finns det något ställe (internet) där man kan beställa fotojulkort med leverans direkt till respektive mottagare eller har alla att man får hem den och sedan måste skicka ut dem själv?
/ bekväm
Skulle den här versionen funka kanske? https://www.postnord.se/skicka-forsandelser/brev-och-paket/riktiga-vykort
Har inte testat den själv men såg ett sådant kort häromdagen och det verkade ju väldigt smidigt.
Jag har gjort det när kännt har ork lägga ner mer energi på julkorten och funkat väldigt bra. Bilderna blir bra när dom kommer fram (har fått se ibland av mottagaren när kommit fram).
Edit: huh, såg höjt priserna rejält sen jag använde det men om jag inte minns fel blir rabatt om gör fler vykort.
Pärlsocker på lussekatter är jättegott.... I annat fall blir det lussekatter helt utan någonting. Jag gillar INTE bakade russin!Förstöra fina o goda lussekatter med socker....... Mvh gammal o icke nyskapande
Jag älskar russin i alla former, men ogillar socker o kraset i tändernaPärlsocker på lussekatter är jättegott.... I annat fall blir det lussekatter helt utan någonting. Jag gillar INTE bakade russin!
Du ser, vi är alla olika....Jag älskar russin i alla former, men ogillar socker o kraset i tänderna
Tur är det!Du ser, vi är alla olika....
Fudge är ju alltid mjukare (och bättre för eventuella lagningar i tänderna) än kola men receptet låter smarr så det måste jag testa imorrnHär kommer ett recept på jättegod (och enkel) fudge:
https://www.madameedith.se/2018/10/04/fudge/
De smakar ungefär som chokladkola, men med en mycket mjukare konsistens. Bra för mig och alla mina trasiga tänder....
Alltså allergisk kan man ju vara ja, sen hur länge stickmärken sitter i vet jag inte.Kan man vara allergisk mot rödgranstick? Mina händer och armar är fortfarande helt knottriga, hämtade väl granen för typ 1 vecka sedan Men den är så fin! Helt perfekt
Alltså allergisk kan man ju vara ja, sen hur länge stickmärken sitter i vet jag inte.