the_connemara
Trådstartare
Jag tittar just nu på Netflixserien Home for Christmas. Älskar norska, och trevlig serie tycker jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den tyckte jag också var braJag tittar just nu på Netflixserien Home for Christmas. Älskar norska, och trevlig serie tycker jag!
Har också sett just de två filmerna denna veckan och håller med dig. A Boy Called Christmas tyckte jag i och för sig var övergripande bra, men lite långsam emellanåt och framförallt inte så fantastiskt superbra som många verkar tycka.Den här tråden måste bumpas lite!
Jag såg "A boy called christmas" på första advent, även om den inledde suuupermysigt och hade övervägande bra skådespelare och mysig stämning så var huvudrollsinnehavaren kass och manuset rätt... dåligt? Varannan replik skavde något oerhört. Men jag gilla ju julfilmer med övernaturliga inslag så det var ändå välkommet.
Såg även "Last Christmas" häromdagen. Mysig, men tyckte den var helt innehållslös fram tills typ sista 15 minutrarna.
Just det, Lilly och Dash såg vi förra året.Den tyckte jag också var bra
Lilly och Dash gillade jag med
Jag mådde mest dåligt av den, så mycket larviga konflikter.Jag rekommenderar inte Father Christmas is back
Tråkig och inte direkt julig
Den har jag tänkt se, men inte blivit av.lovehard får fem buke av mig i betyg