Just ja, glömde "About a Boy"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser om (minst) en gammal kalender varje år, börjar 1a nov, så har idag börjat se om gamla Greveholm . Vet inte hur många ggr jag sett den, men den håller än.
Kommer lätt se om fjolårets flera ggr sen nästa år typ med och nya Greveholm förstås och Selmas Saga och och....
Åh, länge sen jag såg Die Hard!
-----
Jag gillar också The Holiday som flera andra skrivit
Förra året plöjde jag massor av Hallmark-julfilmer! Puttesnuttegulliga, just vad jag behövde ifjol!.
Inte riktigt jul, men nästan och en känsla som Love Actually . Den heter New Years Eve.
Var hittar du gamla kalendrar? Trodde i min enfaldighet att alla skulle ligga hos SVT Play. Det gjorde de inte
Nej, jag såg det också! Greveholm var den enda som fanns! Tur att den alltid funkar . Det har funnits flera där tidigare och har även funnits kalendrar på youtube, fast nu var det tunnsått där också. En (Storm på Lugna Gatan) har jag köpt på dvd... fast nu har jag ingenstans att spela upp dvd:er... :/... Fast annars finns de flesta att köpa på dvd tror jag.
Ligger de inte under öppet arkiv? Sen brukar de komma lite fler i december.Var hittar du gamla kalendrar? Trodde i min enfaldighet att alla skulle ligga hos SVT Play. Det gjorde de inte
Ligger de inte under öppet arkiv? Sen brukar de komma lite fler i december.