Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du saknar mig så mycket att du t.o.m. måste åka hit och snoka.
Men hoppsan jag såg dig när du åkte.
Det är nog värre saker än så planerade tyvärr.
Men seriöst!Det hela handlade nog bara om att försöka kartlägga mina tider för att kunna göra ett ovälkommet besök i fred.
Han är nog borta nu då det bevisligen inte fungerade.
Han är nog borta nu då det bevisligen inte fungerade.
Det är det också.Det låter ju lite otäckt faktiskt
Jo men eller hur.Men seriöst!
Låter hur rubbat som helst.
Ja det är ju litet värre faktiskt.Riktigt läskigt, borta här men ute fritt i vanliga värden.
Jag vet exakt.Någon aning åt vilket håll de dragit sig?
Han behövde tydligen silvertejp också.
Silvertejp och piska, det bådar inte gott.
Det finns för litet att ta på för det.Polisanmäl?
För mig är det två eller tre anledningar.Som alltid väl genomtänkta svar av dig och intressanta. Jag undrar varför du ser det som mer problematiskt att mannen sa åt TS att skyla sig, än att gå på strippklubben? Jag kan förstå det ur en normaliseringsprocess i deras relation men jag kan inte riktigt se hur det skulle vara mindre problematiskt riktigt. Upplys mig gärna!
Det betyder inte att de som konsumerar porr har sundare värderingar, jag bara reflekterar över anledningarna till att det generellt ses som bättre.Tack för svar.
Det var intressant.
Men förstår ändå inte riktigt, jag har svårt att se att något som är lättillgängligt och på "avstånd" skulle säga att de som konsumerar har sundare värderingar?
För här klassas mannen direkt som en med "taskig kvinnosyn" (förenklar, det finns andra uttryck), och det enbart i många inlägg p.g.a strippklubbsbesök.
Medans vissa som skriver det konsumerar porr? hur går det ihop?
Där har vi det igen! En man som verkar avsky kvinnor! Det är något av ett mönster på buke, som ofta förundrar mig.
Om du blir uttråkad av kvinnors tankar, varför hänger du på ett kvinnodominerat forum då?
Jag är ju otroligt blond och det måste ju vara skälet (förutom min könstillhörighet), men jag förstår faktiskt inte vad ovanstående mening betyder. Finns det något sätt att på enklare svenska förklara vad som avses?
Om bara alla ogifta kvinnor här på Buke omedelbart ser hur skamligt och sedeslöst deras liv är och hur mycket bättre det skulle vara om de omedelbart gifter sig med första bästa man, tar hand om barnen, lyssnar beundrande på allt han säger och är sin man och herre underdånig i sängen.
Ja bokstavligt talat just "köper".Även om strippklubbar innebär ett väldigt sexualiserande är det något som alla inblandade är medvetna om och i sammanhanget köper.